Meetingpoint Kroatië Aankomst 3 augustus 2024
H
Hilda
09 januari 2024 om 08:00
Kroatië
Voor de 3e keer willen wij dit jaar met Estivant weg. Dit keer is Biograd de bestemming. Dochter is 13. Ben benieuwd wie er dan nog meer gaan
6 reacties
A
Astrid
10 januari 2024 om 13:48
Hoi Hilda! Wij gaan ook naar Biogard, aankomst 03 augustus. Voor de 4e keer met Estivant. MIjn dochter is dan net 16 jaar. Wij gaan vliegen(Rotterdam) En jullie? Grt Astrid
1 0
P
Petri
12 januari 2024 om 09:45
Hoi hoi, wij gaan voor de eerste keer met Estivant mee naar Biogard. We zijn heel benieuwd! Dochter is 16. We gaan vliegen op 3-8.
1 2
M
Marjolein
17 januari 2024 om 09:55
Hoi Hilda! Was jij afgelopen jaar op Elba? Er zijn meer honden die Fikkie heten natuurlijk… Maar ik kom dit jaar ook naar Biograd samen met mijn zoon Beau van 16 en mijn dochter Zora, nu 13 dan 14. Met de auto maken we er een roadtrip van door Oostenrijk en Slovenië. Ik ga al jaren mee met Estivant, de tel inmiddels kwijtgeraakt, maar altijd top vakanties gehad! Leuk Petri en Astrid om jullie en jullie kinderen te ontmoeten!
2 2
V
Vera
22 januari 2024 om 11:34
Hoi hoi Ik ga met mijn 3 kids ook on the road naar biograd na Moru op 27 juli. Dit is voor ons de derde keer maar nu voor het eerst naar een ver land. Als iemand nog tips heeft voor mooie tussenstops of leuke goedkope plekken om te slapen (wij willen 2 x overnachten) onderweg naar Kroatië dan hoor ik het graag ????. Ik ben 48 en mijn zoons zijn 13 en 14 en mijn dochter is 8 en we komen uit Heerhugowaard. Wellicht tot dan! Groetjes Vera
1 1
H
Hilda
07 februari 2024 om 12:12
Hoi Vera, Wij maken ook een kleine roadtrip. Ik wil het in 3 dagen doen. Misschien iets meer. Ik overnacht via de app booking.com. Vorig jaar ook gedaan toen we naar Frankrijk zijn geweest. Ikmovernachtte toen met zijn 2 voor 50 euro.... Nu eerst nog even de voorpret. Binnenkort ga ik zitten voor de route en overnachtingen. Veel.plezier met de voorpret
0 0
S
Stefan
16 februari 2024 om 20:59
IK en mijn dochter van 11 jaar gaan ook op 3/8 daar heen is de eerste keer vliegen voor ons samen grt stefan 45 jaar
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd