Meetingpoint Slovenië Eenoudervakantie Bled Zaterdag 3 augustus Wie gaat er mee naar Bled 3 augustus 2019? - Bled actief, 02-07-2016
P
Pjotr
10 februari 2019 om 15:52
Slovenië Eenoudervakantie Bled Zaterdag 3 augustus
Hallo medereizigers, Wie gaat er naar Bled op 3 augustus 2019. Lijkt me leuk om via dit forum alvast kennis te maken. Groetjes Pjotr
18 reacties
D
Daphne
20 maart 2019 om 23:24
Ik heb net geboekt voor die week
0 0
P
Pjotr
22 maart 2019 om 00:16
Gezellig!!
0 0
I
Inge
25 maart 2019 om 23:26
Hoi Pjotr, Ik heb mij net aangemeld voor een weekje Bled. Ik heb er al helemaal zin in. Dafne heb ik in een andere chat al hoi gezegd dus we zijn al met 4. Ik heb er zin in. gr Inge
0 0
P
Pjotr
26 maart 2019 om 08:52
Hoi Inge, leuk dat je ook mee gaat. Gezellig. Groetjes Pjotr
0 0
P
Pjotr
26 maart 2019 om 08:57
Inge je zegt dat we met 4 zijn, maar ik zie alleen jou en Daphne. Wie bedoel je nog meer? En waar komen jullie vandaan? Fijne dag. Groetjes Pjotr
0 0
D
Daphne
26 maart 2019 om 18:09
Er staat bij die reactie niet in welke week hij gaat. Ik zag net dat er op dit moment 8 mensen geboekt hebben. Ik heb er ook al veel zin in. Zijn jullie al eerder met estivant op vakantie geweest. Ik wel. Al 2 keer naar axat geweest voor een actieve vakantie.
0 0
D
Daphne
26 maart 2019 om 18:10
Inge je zegt dat we met 4 zijn, maar ik zie alleen jou en Daphne. Wie bedoel je nog meer? En waar komen jullie vandaan? Fijne dag. Groetjes Pjotr Ik zie ook alleen ons 3. Die Inge bedoeld heeft geen week erbij staan wanneer die gaat. Ik kom uit Enschede. En jij?
0 0
P
Pjotr
26 maart 2019 om 20:53
Er staat bij die reactie niet in welke week hij gaat. Ik zag net dat er op dit moment 8 mensen geboekt hebben. Ik heb er ook al veel zin in. Zijn jullie al eerder met estivant op vakantie geweest. Ik wel. Al 2 keer naar axat geweest voor een actieve vakantie. Waar kan je dat zien hoeveel er geboekt hebben Nee is mijn eerste keer zo'n singlereis en heb er zin in.
0 0
I
Inge
29 maart 2019 om 12:41
Winfred heeft ook voor deze reis geboekt zag ik op een andere pagina. Ik kom uit Alkmaar. Ik ben nog nooit met Estivant meegeweest maar hoor wel enthousiaste verhalen. Vorig jaar een standvakantie gedaan en daar werd ik niet blij van vandaar dit jaar iets actiefs. Gaan jullie allemaal met het vliegtuig? mvg Inge
0 0
I
Inge
29 maart 2019 om 12:42
Waar kan je dat zien hoeveel er geboekt hebben Nee is mijn eerste keer zo'n singlereis en heb er zin in. HIj staat op singlereizen en als je deze vakantie aanklikt kan je zien wat de laatste gegevens zijn.
0 0
W
Winfred
29 april 2019 om 22:19
Hoi Daphne, Pjotr, Inge ik heb ook voor de reis van 3 Aug geboekt. Ik ga alleen met de bus ernaar toe dus ik vertrek op 2 Aug vanaf Utrecht en ben dan de volgende dag in Blech. Groetjes en tot snel in Blech
0 0
P
Pjotr
30 april 2019 om 09:58
Helaas heb ik de vakantie door een operatie aan mijn heup moeten annuleren. Veel plezier daar en wellicht tot volgend jaar. Groetjes Pjotr
0 0
A
Annemie
30 mei 2019 om 10:35
Hoi, ik heb ook de vakantie van 3 aug. geboekt. Ik kom uit België en stap op in Heerlen met de bus. Het liefst was ik met de auto gegaan want dat is gemakkelijk ter plaatse, maar om de rit in mijn eentje te doen, zag ik niet zitten. Ik ben nog nooit met Estivant mee gegaan maar wel al 2 keer met Cirkel en dat is me heel goed bevallen. Moest er toch iemand zijn, die wil omboeken met eigen vervoer (met rijbewijs) en gratis met me meerijden, laat maar horen (annemie.claes2@telenet.be)
0 0
M
Martje
04 juni 2019 om 20:23
Hoi allemaal, ik heb gisteren geboekt! Ik ga twee weken en vertrek op 26 juli, dus ik ben er ook in de week van 3 augustus.
0 0
K
Katja
13 juni 2019 om 21:06
Hallo allemaal! Is dit de groep voor de eenouder vakantie of de single vakantie? Of maakt het uit? Ik heb de eenouder vakantie naar Bled geboekt met vertrek op 3-aug. met de bus vanuit Eindhoven.
0 0
S
Siward
14 juni 2019 om 11:49
Hallo Bled-gangers, heb net geboekt naar Bled van 3 aug t/m 17 aug. Echt rete spannend voor de 1e x een single reis. Maar ontzettend zin in. Ik ga met eigen vervoer vanuit Assen is de bedoeling.Zijn er nog mensen die willen carpoolen? groetjes Siward
0 0
F
Frank
17 juni 2019 om 21:33
Hoi vakantie gangers, ik heb gisteren geboekt voor 3 aug en blijf 8 dagen.Ik stap in Eindhoven op maar woon in Waalwijk. Vroeger met cirkel een ouder vakantie gedaan, nu voor het eerst estivant single vakantie. Heb er erg veel zin in!!!
0 0
M
Marielle
26 juli 2019 om 19:28
Hey allemaal, heb net voor mij (Marielle) en Rens (11) geboekt boor Bled 03 aug. We gaan met de auto vanaf Helmond en hebben er zin in! Tot over een weekje !!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd