H
Heleen
07 maart 2019 om 22:18
Kroatië Eenoudervakantie Porec Zaterdag 6 juli
Hallo! Wij, Heleen (45), Eline (16), Matthijs (14) en Thomas (12), gaan voor de vierde keer mee met Estivant. Van 6 t/m 13 juli verblijven wij een weekje in Porec. Dit jaar gaan we voor het eerst met de bus en stappen op in Eindhoven, zijn benieuwd
12 reacties
J
Judit
10 maart 2019 om 09:24
Gezellig! Wij gaan dan ook vanuit Eindhoven. Groetjes Judit Liv en Finn
0 0
H
Hanne
18 maart 2019 om 19:07
Wij, Hanne(43), Sam (meisje 14) en Femke (11) gaan voor de tweede keer mee en stappen ook op in Eindhoven op 5 juli. Groetjes uit België Hanne
0 0
W
Wendy
04 april 2019 om 19:39
Mijn jongens (14 en 8) zijn er dan ook! Wij gaan met de auto. Tot dan! Zin in :-) Groetjes Wendy
0 0
J
Judit
16 april 2019 om 15:56
Hallo! Wij, Heleen (45), Eline (16), Matthijs (14) en Thomas (12), gaan voor de vierde keer mee met Estivant. Van 6 t/m 13 juli verblijven wij een weekje in Porec. Dit jaar gaan we voor het eerst met de bus en stappen op in Eindhoven, zijn benieuwd hoe dat bevalt! We hebben al erg veel zin in de vakantie. Wie gaan er ook in diezelfde periode? Groeten, Heleen, Eline, Matthijs en Thomas Hoi Gezellig. Wij Judit Liv en Finn stappen ook in Eindhoven op. Weet iemand toevallig hoe het met parkeren zit! Finn is dan 14 en Liv bijna 16 en ik dan 44. Gezellig! Wij gaan voor de derde keer mee met Estivant
0 0
H
Heleen
21 april 2019 om 10:57
Hi Judit en Hanne, Leuk dat jullie ook met de bus gaan! De kinderen verheugen zich erop om tijdens de lange reis naar Kroatië al vrienden te maken. Ikzelf moet nog even wennen aan t idee om zo lang in de bus te zitten maar ook dat komt ongetwijfeld goed! ;-) Ik heb begrepen dat de bus vanuit Meerhoven vertrekt maar weet niet waar we precies kunnen parkeren. Daar zit wel een P+R maar of die ook in de buurt is van de opstapplaats... Wendy, leuk dat we elkaar in Poreç treffen! Waar zijn jullie eerder met Estivant mee naartoe geweest? Fijne Paasdagen iedereen! Groeten, Heleen
0 1
I
Imke
04 mei 2019 om 16:52
Hoihoi, ook wij vertrekken vanaf Ehv. Jip (8) en Max (16), heb er echt zin in! Ervaring met de bus naar Gardameer, super goed gegaan en echt 100% meegevallen! Voor ieder trouwens :-). Zie jullie 5 juli. Groetjes
0 0
R
Ron
07 mei 2019 om 11:15
Hoi, Wij gaan vanaf 6 juli ook 2 weken naar Porec. Ik ben benieuwd aangezien het voor de eerste keer is met Estivant. Wij gaan met de auto. Groetjes Ron, Myrthe (14) en Lotte (12).
0 0
N
Natascha
05 juni 2019 om 23:27
Hi Judit en Hanne, Leuk dat jullie ook met de bus gaan! De kinderen verheugen zich erop om tijdens de lange reis naar Kroatië al vrienden te maken. Ikzelf moet nog even wennen aan t idee om zo lang in de bus te zitten maar ook dat komt ongetwijfeld goed! ;-) Ik heb begrepen dat de bus vanuit Meerhoven vertrekt maar weet niet waar we precies kunnen parkeren. Daar zit wel een P+R maar of die ook in de buurt is van de opstapplaats... Wendy, leuk dat we elkaar in Poreç treffen! Waar zijn jullie eerder met Estivant mee naartoe geweest? Fijne Paasdagen iedereen! Groeten, Heleen
0 0
N
Natascha
05 juni 2019 om 23:33
Hallo Heleen, wij , Natascha en Martijn van 14, gaan ook vanaf meerhoven op 5 juli naar Porec. Wij zijn vorig jaar ook al daar geweest en dat is dus erg goed bevallen. De busreis valt echt mee. Het is al gezellig in de bus dus het vliegt voorbij. P en R Meerhoven is een grote parkeerplaats waar ook de bus staat dus parkeren naast de bus! Wij hebben er weer erg veel zin in! Tot snel in de bus! Groeten Natascha
0 0
A
Anita
17 juni 2019 om 12:44
Wij Anita (53) en Bas (13) gaan voor de eerste keer met estivant mee. Wij vertrekken 5 juli vanaf Eindhoven naar Porec. We hebben er zin in.
0 0
N
Natascha
23 juni 2019 om 21:58
Hallo allemaal, wij gaan ook met de bus vanuit Meerhoven. Mijn zoon Martijn neemt zijn skateboard mee en hij vraagt of er nog iemand zijn of haar skateboard mee wil nemen. Tot snel in Porec! Groeten Natascha
0 0
H
Heleen
26 juni 2019 om 21:25
Hallo allemaal, Al bijna 5 juli! We kijken enorm uit naar de vakantie en zo te lezen kan de voorpret al goed beginnen in de bus! :-) Geen van mijn kinderen heeft een skateboard; wel gaat de voetbal mee. Tot eind volgende week!
1 3

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd