Meetingpoint Kroatië Eenoudervakantie Rovinj Zaterdag 3 augustus Wie gaat er naar Rovinj van 2 tot 10 augustus 2019? - Rovinj
A
Anouk
08 december 2018 om 15:00
Kroatië Eenoudervakantie Rovinj Zaterdag 3 augustus
Net mijn eerste reis met Estivant geboekt naar Rovinj. Ik vind het best wel spannend! Ik ga samen met mijn zoontje van 7 jaar oud. We reizen met de bus. Lijkt me heel erg leuk om te weten wie nog meer naar Rovinj gaat in de eerste week van augustus?
18 reacties
09 december 2018 om 10:07
Hoi Anouk, Ook ik kom met mijn zoon van 10 en dochter van 8, wij hebben er dan net een weekje op zitten. Wij gaan met eigen vervoer.  Wordt voor ons de 2de keer Rovinj, 2017 was ons erg goed bevallen. Als je het mij vraagt dan heb je een goede keuze gemaakt, zowel Estivant als bestemming! Wij hebben er weer heel veel zin, duurt nog even maar het gaat sneller dan je denkt. Tot dan! Groetjes, Patrick, Quintijn en Olivia.
0 0
A
Anouk
09 december 2018 om 20:14
Super leuk! Dan gaan we jullie zeker daar zien! Groet
0 0
I
Ilja
14 december 2018 om 13:25
Hoi Anouk ( en Patrick :-) ) Wij hebben ook weer geboekt .. ( ikzelf en mijn 2 meiden Noa 13 en Evi 11 ). Rovinj was zo goed bevallen dus we gaan gewoon weer terug... dus je keuze om te gaan is geen verkeerde. Hier kunnen ze niet wachten tot het zover is weer … Tot in Rovinj .. groetjes Ilja , Noa en Evi
0 0
D
Debbie
29 december 2018 om 20:53
Hoi hoi, Wij zijn er ook in die week! En de week ervoor ook. Voor ons is het de 2e keer. Afgelopen zomer zaten we in italie, was ook heel fijn...alleen veel te kort. Daarom nu 2 weken. We gaan met de bus. Groetjes Debbie, Marly (9), Dean en Liam (6)
1 0
A
Anouk
30 december 2018 om 19:43
Hoi hoi, Wij zijn er ook in die week! En de week ervoor ook. Voor ons is het de 2e keer. Afgelopen zomer zaten we in italie, was ook heel fijn...alleen veel te kort. Daarom nu 2 weken. We gaan met de bus. Groetjes Debbie, Marly (9), Dean en Liam (6) Super Leuk! Dan zien wij jullie daar! Groeten Anouk en Deniz
1 0
P
Pauline
26 mei 2019 om 13:38
Hoi Anouk, Wij gaan ook naar Rovinj en vertrekken met de bus vanaf Utrecht op 2 augustus. Wij blijven twee weken. Wij zijn al twee keer eerder met Estivant op vakantie geweest: naar Gibanel en naar Lacanau Océan, in Frankrijk. Beide keren heel goed bevallen. De kinderen kunnen niet wachten tot we gaan :-) Mijn dochters zijn dan 14 en mijn zoon 8. Waar stappen jullie op de bus? Groet! Pauline
1 0
A
Anouk
28 mei 2019 om 06:46
Hoi Anouk, Wij gaan ook naar Rovinj en vertrekken met de bus vanaf Utrecht op 2 augustus. Wij blijven twee weken. Wij zijn al twee keer eerder met Estivant op vakantie geweest: naar Gibanel en naar Lacanau Océan, in Frankrijk. Beide keren heel goed bevallen. De kinderen kunnen niet wachten tot we gaan :-) Mijn dochters zijn dan 14 en mijn zoon 8. Waar stappen jullie op de bus? Groet! Pauline Hoi Pauline, Wat leuk dat jullie ook gaan! Mijn zoontje is tegen die tijd ook bijna 8. Dus wellicht kunnen ze samen spelen. Wij gaan 1 week. Het is voor ons de eerste keer dat we met Estivant mee gaan. Ik ben echt benieuwd! Wij stappen op de bus in Amsterdam. Dat scheelt iets met reistijd t.o.v. Utrecht. Misschien worden later de bussen naar Kroatië samengevoegd. In ieder geval super leuk om jullie dan te ontmoeten. Groetjes, Anouk en Deniz
1 0
R
Remco
02 juni 2019 om 14:48
Ik ben er ook in die week. Met zoon van 13 en dochter van 11. De week ervoor zit ik in Slovenië.
0 0
P
Pauline
08 juni 2019 om 23:22
Hoi Pauline, Wat leuk dat jullie ook gaan! Mijn zoontje is tegen die tijd ook bijna 8. Dus wellicht kunnen ze samen spelen. Wij gaan 1 week. Het is voor ons de eerste keer dat we met Estivant mee gaan. Ik ben echt benieuwd! Wij stappen op de bus in Amsterdam. Dat scheelt iets met reistijd t.o.v. Utrecht. Misschien worden later de bussen naar Kroatië samengevoegd. In ieder geval super leuk om jullie dan te ontmoeten. Groetjes, Anouk en Deniz Hoi Anouk, Wij hebben hele goede ervaringen met Estivant. De kinderen vinden vaak al snel aansluiting. Mogelijk stappen wij in dezelfde bus als jullie alleen dan in Utrecht. De bus rijdt vaak langs een aantal plaatsen om mensen op te halen. Althans, zo ging het in voorgaande jaren met de bus naar Frankrijk. Tot ziens in de bus of anders in Rovinj! Groet, Pauline, Anna, Nora en Noam
1 0
T
Trudy
14 juni 2019 om 09:29
Hallo, wij, mn dochter en ik, gaan met de bus vanaf Utrecht op 2augustus. Vorig jaar zo relaxed en leuk gehad met Estivant, dat wilden we nog een keer. Nu dus naar Rovinj. Zin in! Groetjes van ons
1 1
T
Trudy
14 juni 2019 om 09:31
Hallo, wij, mn dochter ( 12 jaar geworden, vandaag haar kinder/ slaap feestje) en ik, gaan met de bus vanaf Utrecht op 2augustus. Vorig jaar zo relaxed en leuk gehad met Estivant, dat wilden we nog een keer. Nu dus naar Rovinj. Zin in! Groetjes van ons
1 0
M
Marjon
20 juni 2019 om 14:30
Hoi allemaal, ik kom met mijn dochter van 14 en zoon van 11 ook naar Rovinj met de bus. Wij vertrekken op 26 juli en blijven 2 weken. De eerste keer, best spannend maar kijken er erg naar uit. Tot dan! Groetjes Marjon,Britte en Willem
1 0
L
Lisette
05 juli 2019 om 13:02
Hoi, ik ga op 2 augustus met de bus naar Rovinj met mijn zoon van 12 en dochter van 8 jaar. Wij zijn vorig jaar voor het eerst met Estivant naar Tossa de Mar geweest. We hebben een super leuke vakantie gehad met Estivant en vandaar dit jaar weer. Wij vertrekken met de bus vanaf Amsterdam.
1 0
M
Marlien
11 juli 2019 om 16:54
Hoi Allemaal, mijn dochter en ik zijn inmiddels doorgewinterde estivanters! Na spanje Italië en Frankrijk nu Kroatië! Het bevalt ons ieder jaar heel goed, ben benieuwd naar het voor mij onbekende Kroatië! Groeten, Marlien en PLeun (10)
1 0
M
Marieke
17 juli 2019 om 21:07
Hoi! Wij gaan ook die week naar Rovinj.. mijn zoon (15) en dochter (12) Met de bus vanaf Amsterdam ???? Tot dan, gezellig! Marieke, Thieme en Jula
1 0
M
Mo
20 juli 2019 om 19:23
Wij hebben er ook veel zin in. Mijn zoontje van 8 en ik zijn er klaar voor!
0 0
M
Mo
05 augustus 2019 om 02:42
Nieuwe inzichten opgedaan op de surfclub, ik kijk nu al uit naar de ouderavond...
1 0
M
Marieke
06 augustus 2019 om 00:58
Ohja de subclub?! Wat is dat?
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd