S
Susanne
28 december 2018 om 15:31
Kroatië Eenoudervakantie Rovinj Zaterdag 10 augustus
Voor het eerst met Estivant op vakantie... Ben benieuwd wie er nog meer van 9 augustus tot 25 augustus naar Rovinj gaat. Ik vertrek samen met mijn dochters (10 & 13) vanaf Utrecht. We hebben er zin in!
5 reacties
M
Marscha
18 januari 2019 om 10:52
Hoi Susanne, wij gaan dit jaar ook voor het eerst mee met Estivant naar Rovinj in dezelfde periode. Wij vliegen vanaf Rotterdam, ik ga samen met mijn twee jongens van 10 en 6. We zullen elkaar daar zien! Leuk!
0 0
I
Ilse
22 januari 2019 om 11:37
Voor het eerst met Estivant op vakantie... Ben benieuwd wie er nog meer van 9 augustus tot 25 augustus naar Rovinj gaat. Ik vertrek samen met mijn dochters (10 & 13) vanaf Utrecht. We hebben er zin in! Hoi Susanne, Wij gaan dit jaar ook voor het eerst met Estivant naar Rovinj, wij gaan 1 week van 9 t/m 18 augustus. Wij stappen op de bus in Amsterdam, samen met zoon en dochter van 13 & 10 jaar. Wat leuk! Dan zien we elkaar in de bus. Wij hebben er ook super veel zin in!
0 0
S
Susanne
04 februari 2019 om 16:40
Voor het eerst met Estivant op vakantie... Ben benieuwd wie er nog meer van 9 augustus tot 25 augustus naar Rovinj gaat. Ik vertrek samen met mijn dochters (10 & 13) vanaf Utrecht. We hebben er zin in! Hoi Susanne, Wij gaan dit jaar ook voor het eerst met Estivant naar Rovinj, wij gaan 1 week van 9 t/m 18 augustus. Wij stappen op de bus in Amsterdam, samen met zoon en dochter van 13 & 10 jaar. Wat leuk! Dan zien we elkaar in de bus. Wij hebben er ook super veel zin in! Grappig, en zeker leuk om elkaar te ontmoeten!
0 0
S
Susanne
04 februari 2019 om 16:42
Zeker leuk, Ik heb nog een reactie van een andere ouder gehad. Het wordt vast een gezellige vakantie. Heb er nu al zin in, zeker als ik naar buiten kijk ;)
0 0
H
Hanneke
24 juni 2019 om 10:55
Hoi Susanne, Marscha en Ilse! Ik vlieg op 10 aug met mijn 2 jongens van 9 en 12 vanaf Rotterdam. We zitten dus bij elkaar in het vliegtuig Marscha. Ik ben blij dat ook anderen voor 2 weken hebben geboekt. Voor mij de 2e keer met Estivant en de wintersport was super geregeld! ???? Groetjes Han(neke)
0 3

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd