C
Carolien
04 januari 2023 om 14:26
Oostenrijk Eenoudervakantie Jenig-Nassfeld Zaterdag 25 februari 2023
Hoi allemaal, Fenne (8jr) en ik (38) gaan samen mee met deze vakantie, we kijken er al erg naar uit! maar we vroegen ons af, wat doen jullie met de skilessen? (specifiek aan de ouders met 8 jarigen gesteld ;) doen jullie 5 dagen? of minder? Groetjes! Carolien en Fenne
8 reacties
J
Jacqueline
12 januari 2023 om 08:41
Hoi. Mijn zoontje Jan is 8 jaar en ik boek voor 5 dagen skiles. Groetjes, Jacqueline
0 0
M
Mark
13 januari 2023 om 16:30
Milou van 8 heb ik ook opgegeven voor 5 dagen.
0 0
I
Iris
15 januari 2023 om 15:04
Ik heb ook een vraag, wie gaat er met de bus vanuit Utrecht? Ik zou het fijn vinden om een beetje contact te kunnen houden voor het instappen. Mijn dochter komt namelijk die middag uit Rome gevlogen en we doen er alles aan om op tijd te komen. Dat lukt in principe ook, tenzij er vertragingen zijn. Als we 10 min later zijn, dan kan ik even contact houden. Of misschien rechtstreeks naar Eindhoven rijden, dan parkeren we daar.
0 1
S
Sandra
06 februari 2023 om 22:15
Hoi Iris, wij reizen ook met de bus. Kan je mij een prive bericht sturen ?
0 0
S
Sandra
06 februari 2023 om 22:21
Ook ik heb een vraag. Ik zit met mijn gezin een beetje in een dilemma. Wij zouden met z n 4e met de auto gaan. 2 kinderen 12 en 13 jaar, en mijn oudste zoon is 24. Helaas is het niet zeker of de oudste mee kan i v m een blessure. Ik heb nu 3 plekjes in optie staan voor de bus. Er waren nog maar 3 plekjes. Toch hopen we nog steeds dat de oudste mee kan als de blessure op tijd over is. Heeft er iemand een plekje over in de auto? ( evt tegen betaling) en extra gemak , extra chauffeur bij vermoeidheid.
0 1
S
Sandra
06 februari 2023 om 22:22
Of is er misschien nog een ouder die liever niet alleen reist en plekjes over heeft?
0 0
I
Iris
17 februari 2023 om 23:29
Hoi Sandra, nee we gaan in principe met de bus. En nu toch vanaf Eindhoven, die kunnen we makkelijker halen qua tijd. Hoop dat het nog lukt me je zoon!
0 0
J
Jacomine
18 februari 2023 om 20:16
Hallo Sandra, ik ga met de auto. Wij vertrekken wel pas zaterdagmiddag, en komen dan dus zondag aan. Laat even weten of dat een oplossing zou kunnen zijn voor je zoon. En ik zou best blij zijn met een extra chauffeur!
0 3

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd