J
Jasper
19 december 2022 om 15:01
Oostenrijk Eenoudervakantie Mittersill Zaterdag 25 februari 2023
Hoi! In het Meetingpoint gebeurt nog niet veel dit jaar. Ik ben benieuwd naar de groep, dus laat ik de eerste zijn met dit bericht en misschien volgen er reacties van anderen die met deze reis meegaan. Mijn dochter Sélène (15jr) en ik zijn bij ons thuis de enigen die graag op skivakantie gaan. We hebben al meerdere keren samen geskied in bijvoorbeeld Tsjechië, Winterberg en vorig jaar Oostenrijk. Dat gaat altijd heel goed, het is gezellig en we zijn qua niveau aan elkaar gewaagd. Maar Sélène en ik bedachten vorig jaar dat we ook graag contact maken met leeftijdsgenoten om plezier mee te hebben. Daarom kijken we erg uit naar deze reis! We twijfelen nog over de skisafari samen en/of skiles voor mijn dochter, want combineren lijkt qua planning en kosten niet wenselijk. Wat gaan jullie doen? Groetjes, Jasper
9 reacties
S
Suzanna
20 december 2022 om 11:02
Hi Jasper, Het is nog rustig hier. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar onze reisgenoten. Ik ben afgelopen maart met de estivant singlesreis naar de learn-to-ski week in Niederau geweest. (beetje voorsprong nemen op dochter) Dat was mijn eerste keer wintersport en ik ben zo verslaafd geraakt. Mijn dochter Nina (7) is nog nooit op wintersport geweest maar we hebben beide wel les op de rollerbaan. Zij gaat zeker naar skiles in Mittersill en ik wil ook kijken wat er mogelijk is voor een paar ochtenden. Ik ben heel benieuwd wat het niveau van de anderen is en of ik een beetje mee kan komen. Skisafari zal dit jaar nog te hoog gegrepen zijn. Groetjes Suzanna
1 1
F
Frank
28 december 2022 om 11:33
Hallo Jasper en Suzanna, wij; Frank (45) en Lise en Sofie (8/twins) hebben er ook zin in!!! De meiden hebben vorig jaar voor het eerst op de ski's gestaan (Niederau ook met Estivant) en konden eind van de week al met deze papa mee de rode pistes af, stoere dames dus. Dit jaar hopelijk veel verse sneeuw, een leuke groep en bovenal veel gezelligheid. En ja, tis nog wel wat rustig op dit meetingpoint..... Tot over een paar weken!!!!
2 3
J
Jasper
01 januari 2023 om 16:27
Hi Frank en Suzanna, wat leuk dat jullie beiden al ervaring hebben met een Estivant skireis! Voor ons is het de eerste keer en ik ben benieuwd hoe dat bevalt. Ik heb Sélène net ingeschreven voor drie lessen. Ze kan het al heel goed, maar ze vindt het prettig om de eerste dagen snel haar techniek op te halen. Zelf doe ik geen lessen want ik red me overal wel! ik hoop op gezellige skimaatjes tijdens de lessen en de rest van de dag. Tot in Februari!
2 0
F
Franny
26 januari 2023 om 21:14
Hi allemaal! Elize (10) en ik gaan ook naar Mittersill. Mijn eerste keer skiën met Estivant, Elize is al eerder met haar vader geweest. Wij zijn allebei redelijk ervaren maar gaan wel een paar dagen naar skiles, je leert er altijd wat van en het is ook leuk om met een leraar het gebied te verkennen. Zijn er mensen die met de auto gaan? Wij gaan met de trein dus blijven mijn ski's thuis maar mocht er iemand plek hebben dan hoor ik het graag! Wij gaan volgende week vrijdag proefdraaien in Snowworld, even kijken of we het nog kunnen, en dan is het hopelijk snel de 25ste want ik heb er heel veel zin in! Groeten Franny
1 3
J
Jasper
13 februari 2023 om 22:59
Hoi Franny, misschien kunnen je ski’s met de bus mee. Ik neem zelf één set mee dus misschien is het toegestaan dat ik jouw set ook meeneem in de bus. Dat zou je dan even moeten navragen. Tot over 2 weken!
0 1
W
Wijntje
15 februari 2023 om 10:44
Hallo allemaal, voor mijn dochter Inalynn wordt dit de eerste keer wintersport. Ikzelf heb leren skiën toen ik leerde lopen. Inmiddels is mijn laatste keer wintersport alweer 7 jaar geleden. Met Inalynn wel een proefles gedaan in de Uithof in Den Haag. Dat ging haar goed af en ze vond het heel erg leuk. Dus die gaat lekker op les en ik hoop op een paar skimaatjes voor ondertussen. Ook mezelf opgegeven voor de Skisafari. Ben heel benieuwd wie dat ook van plan zijn!
1 3
S
Suzanna
16 februari 2023 om 18:33
Hoi allemaal, ik heb jullie een pb gestuurd. Misschien leuk om vooraf al even contact te hebben?
0 0
M
Marloes
19 februari 2023 om 19:10
Hoi allemaal, wij, Marloes, Mats (bijna 14) en Tije (9), hebben er ook veel zin in! En het is al bijna zover.. Mats en Tije gaan 4 dagen lessen en ik heb mezelf ook voor een paar lessen opgegeven (al ga ik door jullie berichten twijfelen of ik ook niet mee zal gaan met de skisafari!). Leuk om te lezen dat het niveau varieert, dan zijn er inderdaad altijd wel mensen om mee te skiën (en te après-skien;)! Tot volgende week! Groetjes, Marloes
2 0
K
Kirsten
21 februari 2023 om 16:52
Hoi! Wij gaan niet jullie week maar zijn nu al in Mittersill. Prachtig weer, mooie pistes en leuke groep. En de skisafari is erg leuk. Uit betrouwbare bron weet ik dat er nog een stuk of 8 plekken zijn na de voorboekingen. Er moet alleen een extra gids uit Nederland komen die nog vervoer zoekt:)
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd