B
Bart
23 juli 2019 om 00:56
Turkije Eenoudervakantie Bitez Zaterdag 17 augustus
Hoi mede-Bitez-reisgenoten! Ik ben Bart en kom ook op 17-8 naar Turkije met mijn boys van 16 en 13. Voor ons de eerste keer mee op zo’n reis. Enorm veel zin in, hopelijk met veel gezelligheid en verbinding, en voor de kids max fun. Een aantal van jullie is al vaker meegeweest lees ik. Ben benieuw naar jullie ervaringen en wat we kunnen verwachten?!
5 reacties
N
Nicolette
27 juli 2019 om 09:41
Gezellig Bart, gaat een gezellige week worden. Ik kom met mijn zoon en dochter van 15 (dan bijna 16).
0 0
B
Bart
28 juli 2019 om 14:40
Hoi Nicolette. Een tweeling, leuk zeg! Voor jou ook de eerste keer naar Bitez lees ik maar al vaker Estivant. Waar ben je nog meer geweest?
0 0
N
Nicolette
28 juli 2019 om 16:24
Spanje (cambrils) en zeeland. En met Marislife naar Ibiza en Sicilië ????
0 0
M
Monique
30 juli 2019 om 23:31
Hallo Nicolette en Bart, Wat leuk te lezen dat jullie hier al wat schrijven. Ik (48) ga ook samen met mijn zoon (16) op 17-8 mee naar Bitez. Voor ons is het ook de eerste keer dat wij mee gaan met een dergelijke reis. Spannend, maar erg veel zin in!! Nicolette, Marislife...Ibiza?? Wanneer? Ik ben vorig jaar ook naar Ibiza geweest en heb toen ook een groep mensen leren kennen die via Marislife daar waren.
1 1
B
Bart
02 augustus 2019 om 18:14
Leuk dat wij kinderen van ongeveer dezelfde leeftijd hebben Nicolette en Monique! Wordt vast gezellig. Hopelijk hebben we een lekker strand dichtbij, ik kan niet goed zien hoe ver dat lopen is. Weet een van jullie dat?
0 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd