Meetingpoint Slovenië 6 t/m 13 juli - Bled
S
Sigrid
16 februari 2024 om 14:32
Slovenië
Hallo medereizigers, Net deze vakantie geboekt, superveel zin om te gaan (met de trein)! Tot ziens in Slovenië! Sigrid (44) en Sam (12)
9 reacties
S
Steven
19 februari 2024 om 11:07
Hallo Sigrid, Wij zijn ook van de partij: mijn kinderen Rivka (dan bijna 11), Boaz (13), Jon (16) en Jon's vriendin Anne (dan 16). Wij gaan lekker knus met z'n vijfjes in de auto. Boaz heeft vrijdag nog school, dus na 300/400 km overnachten in Duitsland en dan zaterdag op ons gemakje naar Bled. We blijven tot en met de 20e. Het is mijn eerste buitenlandse vakantie met de kinderen na mijn scheiding in 2022. Beetje spannend dus wel, maar heb er vooral veel zin in en de kinderen ook! Leuk dat je met de trein gaat, die optie was eerlijk gezegd niet eens bij me opgekomen. Ben heel benieuwd naar je ervaringen straks!
1 2
D
Dries
24 februari 2024 om 18:34
Leuk. Vic (14) en Gust (13) zullen er ook zijn. Wij komen met de auto , het is onze 6de keer met Estivant.
1 1
N
Nancy
26 februari 2024 om 17:24
Sem (12) en ik (45) gaan met de bus die kant op. We vertrekken de 5e en gaan 1 week. Dit wordt voor ons de eerste vakantie met Estivant. Via bekenden al wel positieve verhalen gehoord. Fijn dat de mogelijkheid er was om met de bus te gaan, want ik zag het niet zitten om zo’n eind met de auto te gaan zo met z’n tweetjes, maar Slovenië stond al wel even op mijn verlanglijstje zeker vanwege de leuke activiteiten die we daar samen kunnen gaan doen. Ik had inderdaad ook nog niet aan de optie trein gedacht. Ik ben benieuwd hoe dat is gegaan. Groetjes Nancy
1 1
A
Alex
05 maart 2024 om 23:00
Hallo Sigrid en alle anderen, Ik en Roan (14) zullen er ook zijn. Net geboekt. Wij hebben er ook zin in, en het is onze 1e keer met Estivant. Wij komen met de auto en plakken er wellicht nog een paar dagen in de omgeving achteraan. De afgelopen jaren zijn we samen naar Oostenrijk geweest voor raften/canyoning en dergelijke maar ik hoop hier leuke maatjes voor hem aan te treffen zodat papa hem zelf niet steeds hoeft te entertainen en ook wat tijd heeft voor zichzelf al dan niet samen met andere ouders :)
1 1
J
Jogin
11 maart 2024 om 12:48
Hi allemaal, wij hebben net geboekt. Wij zijn Jogin (49) - alwin(17) - Mila (13). Wij gaan ook met de auto. Na goede verhalen van mensen om me heen heb ik besloten om de caravan maar te laten staan en een estivant reis te boeken. We hebben er zin in en tot 6 juli????????????????
1 0
K
Kim
11 maart 2024 om 14:25
Hallo allemaal, Finn (17) en ik (46) zijn er ook bij en stappen in Heerlen op de bus. Ik ga voor het eerst alleen met mijn zoon zo ver weg en door de mogelijkheid om de bus te nemen, durfde ik dat wel aan. Ook ik heb geen moment aan de trein gedacht, dat lijkt me eigenlijk nog veel fijner reizen! Ik vind het ook wel spannend hoor, maar we hebben allebei vooral ontzettend veel zin in deze actieve vakantie en zijn niet eerder in Slovenië geweest. Tot ziens!
1 0
M
Monique
12 maart 2024 om 11:28
Hoi allemaal, ik heb zojuist ook geboekt voor een weekje naar Bled te gaan met mijn kinderen Loek (dan 18) en Lies (dan 16). Het is mijn 3e Estivate vakantie en zeker voor de kids altijd een succes. Ben erg benieuwd naar Bled en leuk jullie dan ook met de kids te mogen ontmoeten. Tot juli!!!
1 0
B
Bauke
31 maart 2024 om 18:11
Met de trein?? Ik heb zoveel vragen. Kom je uitgerust aan? Hoe prijzig is het, het lijkt mij duurder dan de bus? Waarom de keuze met de trein. ik ben benieuwd naar de voordelen voor jou. En hoe van het station naar de camping? Ik vind het een heel stoer idee. maar zou dit geloof ik niet durven als zou ik dit wel willen. Het lijkt me echt een avontuur & je kunt slapen in de nachttrein. Al denk ik dat de bus voordeliger is.
0 1
R
Roxanne
02 april 2024 om 20:46
hoi, wij (Jayden dan 13, Chelsey 10 en ik gaan ook met de bus mee! We hebben er super veel zin in.... het wordt onze 1ste reis met Estivant! Tot 5 Juli
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd