Meetingpoint Italië Eenoudervakantie Marilleva Zaterdag 17 februari 2024 Wie gaat er ook naar Marilleva in de voorjaarsvakantie? 17/2 - 24/2
M
Melanie
08 november 2023 om 15:55
Italië Eenoudervakantie Marilleva Zaterdag 17 februari 2024
Hallo, ik ben Melanie (51) en ga voor het eerst met mijn dochter Isabel (12) en zoon Brent (10) skiën via een eenoudervakantie. Ik ben een fervente skiër, en vind het ook heerlijk om op de piste een kop koffie te drinken. Mijn kids hebben de smaak inmiddels al te pakken en skiën ca 4 jaar. Ze komen al behoorlijk van de pistes af. Ik ben heel benieuwd wie er deze week ook meegaat? We kijken er nu al enorm naar uit. Tot in februari. Groetjes, Melanie
10 reacties
E
Ewald
10 december 2023 om 23:09
Wij, Ewald (53) en Hedwig (15) hebben er al erg veel zin in. niet de eerste keer met Estivant maar wel voor het eerst naar Italie. We zijn benieuwd.
1 0
H
Hilde
15 december 2023 om 10:37
Hoi Melanie! Ik (50) en mijn zoon Bart (13) gaan ook mee.. Bart zijn tweede skivakantie maar wel paar keer 4 daagse cursus snowworld gedaan. Ik hoop dat de kids beetje matchen wat betreft niveau, gaan ze bij jou ook op les? Bart wel in ieder geval.. het wordt vast erg gezellig, wij hebben er heel veel zin in.. greetz
1 0
M
Melanie
07 januari 2024 om 13:39
Hi Ewald en Hilde wat leuk dat jullie ook gaan. Isabel en Brent kunnen redelijk skiën, en gaan iedere ochtend op skiles (ze nemen toch meer van de skileraar dan van mij aan ;) Ze komen goed de blauwe piste af en redelijk de rode, beetje afhankelijk hoe steil de berg is. De middagen wil ik nog open laten afhankelijk hoe moe ze zijn. Er schijnt een mooi zwembad en sauna in het hotel te zijn, dus dat kan ook, en iedere avond een 3 gangen menu Italiaans eten... voor ons ook eerste keer Estivant en naar Italië in de winter, dus we kijken er erg naar uit. Gaan jullie met eigen vervoer of met de bus? Ik ben net gescheiden, en heb gekozen voor de bus, vind de afstand best ver om alleen te rijden voor 1 week vakantie. Groetjes, Melanie
0 0
M
Melanie
07 januari 2024 om 13:41
Gaan jullie met eigen vervoer of met de bus?
0 0
H
Hilde
07 januari 2024 om 16:11
Wij gaan ook met de bus, stappen op op Utrecht CS.. wordt vast heel gezellig, Het klinkt alsof Bart met jouw kids niveau meekan dus zou leuk zijn als ze jn dezelfde lesgroep kunnen.. tot de 16/17e !
1 0
M
Melanie
08 januari 2024 om 10:25
Leuk Hilde, dat je ook met de bus gaat. Ik ben nog nooit met een busreis meegegaan dus vind dat best spannend, en we moeten ook nog overstappen. Wij stappen in Amsterdam op. Leuk als ze samen kunnen skien, ik heb ze opgegeven als gevorderd, want beginner zijn ze zeker niet meer. Heb ze ook ingeschreven voor de avondles op donderdag.
0 0
E
Ewald
09 januari 2024 om 07:36
Wij zijn nu voor de 5e keer mee met estivant. Hedwig skiet mij voorbij dus geen lessen meer. Wij gaan ook met de bus, het is even doorbijten een nacht doorrijden maar wel zo makkelijk en daar heb je geen auto nodig. En eigenlijk is het altijd 1 bus geweest zonder overstap dus ik neem aan dat het nu ook zo is.
1 0
M
Melanie
18 januari 2024 om 10:55
3 opstapplaatsen: Amsterdam, Utrecht en Eindhoven. Mocht je nog tips hebben Ewald wat mee te nemen in de bus: bijvoorbeeld dekens/kussens, proviand - gaan we nog ergens stoppen voor avondeten of neem je zelf avondeten mee? Dan verneem ik dat graag.
0 0
E
Ewald
21 januari 2024 om 20:38
Mijn ervaring is dat er alleen nog korte (sanitaire) stops zijn. Dus handig als je je avondeten al binnen hebt. Wij hebben daarna overleefd op water en gevulde koeken. Kussentje is altijd lekker en ik vond een dekentje niet echt nodig maar er zijn er genoeg die wel eentje meenemen.
1 0
M
Melanie
28 januari 2024 om 13:05
https://www.estivant.nl/veelgestelde-vragen-over-de-busreis
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd