M
Manon
09 maart 2019 om 15:29
Nederland Eenoudervakantie Veluwe Zaterdag 10 augustus 2019
Ben benieuwd wie ook naar Jagerstee gaan (omdat Mourik niet doorgaat). Wij gaan 10-8 Groetjes Manon
16 reacties
I
Inger
10 maart 2019 om 09:33
Ben benieuwd wie ook naar Jagerstee gaan (omdat Mourik niet doorgaat). Wij gaan 10-8 Groetjes Manon He Manon, Mijn dochter van 7 en ik zouden ook naar het eiland van Maurik gaan 10 augustus . Zo jammer dat dit niet doorgaat. Ik heb nog geen andere vakantie geboekt maar denk dat het de Jagerstee wordt. Het geen wat me nog een beetje tegen houdt is dat er geen binnen zwembad is helaas. Maar als het net zo'n warme zomer als afgelopen jaar wordt is dit ook niet nodig natuurlijk. Groetjes Inger
1 0
M
Manon
10 maart 2019 om 14:27
He Manon, Mijn dochter van 7 en ik zouden ook naar het eiland van Maurik gaan 10 augustus . Zo jammer dat dit niet doorgaat. Ik heb nog geen andere vakantie geboekt maar denk dat het de Jagerstee wordt. Het geen wat me nog een beetje tegen houdt is dat er geen binnen zwembad is helaas. Maar als het net zo'n warme zomer als afgelopen jaar wordt is dit ook niet nodig natuurlijk. Groetjes Inger Hoi Inger, Jagerstee ziet er ook leuk uit en ik las op internet goede verhalen. Maar vond (en vind) het ook jammer dat Mourik niet doorgaat. Maar het wordt vast gezellig! Laat even weten als je geboekt hebt. Ik las bij een ander topic dat we op het eikenveld staan. Dichtbij alle voorzieningen.
0 0
L
Lisanne
10 maart 2019 om 20:12
Hoi, Mijn dochters (8 en 3) en ik gaan ook naar Jagerstee, maar dan in de Benjaminweek... 17 aug. Vind het erg jammer dat Maurik niet doorgaat; die locatie sprak me meer aan door oa dat zwembad en het water nabij!! Plus dat de Jagerstee ongeveer een thuiswedstrijd is... Maar goed, het wordt vast gezellig!? En wie weet volgt er wel een extra pannekoekenavond oid voor ons!! ;-) Groet Lisanne
0 0
S
Sandra
11 maart 2019 om 13:45
Ik zou ook naar Maurik met mijn zoontje Koen van 3 jaar. We gaan nu naar Jagerstee, veluwe. Nog steeds de benjaminweek, 24 aug. komen we aan!
0 0
S
Sandra
13 maart 2019 om 16:11
Hoi Inger, Jagerstee ziet er ook leuk uit en ik las op internet goede verhalen. Maar vond (en vind) het ook jammer dat Mourik niet doorgaat. Maar het wordt vast gezellig! Laat even weten als je geboekt hebt. Ik las bij een ander topic dat we op het eikenveld staan. Dichtbij alle voorzieningen. Klopt, we staan inderdaad op het eikenveld. Kreeg ik te horen aan de telefoon toen ik mijn vakantie moest omboeken. Vind het ook jammer dat Maurik niet door gaat, maar dit ziet er ook erg leuk uit.
2 0
A
Alex
25 maart 2019 om 20:18
Ben benieuwd wie ook naar Jagerstee gaan (omdat Mourik niet doorgaat). Wij gaan 10-8 Groetjes Manon Ik heb afgelopen weekend ook de Jagerstee geboekt. Mijn zoons (dan 3 en 6) komen de week van 10-8. De camping ziet er leuk uit. Verwacht dat de oudste niet weg te krijgen is bij de skelterbaan!
2 0
M
Manon
27 maart 2019 om 12:26
Ik heb afgelopen weekend ook de Jagerstee geboekt. Mijn zoons (dan 3 en 6) komen de week van 10-8. De camping ziet er leuk uit. Verwacht dat de oudste niet weg te krijgen is bij de skelterbaan! gezellig! Ik denk dat mijn kids ook veel bij de skelterbaan te vinden zijn haha
0 0
D
Dennis
21 mei 2019 om 16:29
Net nog even geboekt voor 10-8 t/m 17-8 met mijn tweeling (j/m van 7) Is voor mij de eerste keer bij Estivant en ben erg benieuwd. Vorig jaar wel al alleen met de kinderen naar Spanje geweest maar ze wilden dit jaar een keer kamperen in Nederland. Lijkt me een leuke ervaring en we gaan er een gezellige week van maken :D ;)
2 0
R
Richard
13 juni 2019 om 22:59
Ik dit jaar voor het eerst naar jagerstee .met me zoon van bijna 4 .iemand die ook in periode van 17 tot 24 aug erheen gaat.en nog tips misschien.is wel spannend zo eerste keer.gr Richard.
2 0
M
Mirjam
04 juli 2019 om 11:47
Ik ben er ook vanaf 10 aug voor twee weken met mijn dochter van 10. In de tweede week komt haar vriendinnetje van ma-za gezellig mee ivm de Benjamin week. We hebben er zin in! Dit wordt onze 4e keer estivant.
3 0
M
Mariska
11 juli 2019 om 18:27
Mijn zoon van 7 en ik zijn er ook vanaf 10 augustus. Week naar de Veluwe ipv Maurik. Duimen voor mooi weer!!!
2 1
M
Mervyn
22 juli 2019 om 10:49
Hallo. Ik en mijn dochter van 9 zijn er van 10 t/m 17 augustus.
2 1
G
Gerard
22 juli 2019 om 18:57
Hallo ik heb ook geboekt op de jagerstee vanaf 10 Augustus met mijn twee zoons van 6 en 3 jaar !! het is mijn eerste één ouder vakantie dus ben erg benieuwd en laat het over mij heen komen.
2 1
E
Esther
23 juli 2019 om 21:16
Mijn kinderen (2 jongens van resp 9 en 10 jaar) komen met hun vader van 03 augustus tm 10 augustus. Ik los hem af op de 10e en dus verblijven wij dan nog van 10 augustus tm 17 augustus. Eerste keer Estivant en überhaupt eerste keer een éénoudervakantie. Ben ook zeer benieuwd. Grz Esther
3 3
L
Lilian
05 augustus 2019 om 21:59
Hallo wij mn zoontje van 5 en ik komen 10 aug. Ipv maurik wat jammer was maar wordt weer een top vakantie. Vorig jaar naar de leistert geweest
3 0
B
Bianca
07 augustus 2019 om 19:17
Hallo Ik ga ook in de week van 10 augustus met mijn zoon van 7 jaar. Ook ipv Maurik Hebben er zin in! eerste keer voor ons met Estivant
2 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd