T
Tessa
26 januari 2019 om 16:50
Kroatië Eenoudervakantie Porec Zaterdag 3 augustus 2019
Wie gaat er net als wij, mama met 2 zoons van 10 en 13 jaar naar Poreç, van 2 tot 11 augustus 2019? Wij stappen in Heerlen op de bus. Groetjes, Tessa
4 reacties
M
Maureen
29 januari 2019 om 15:47
En wij stappen op in Eindhoven. Groetjes Maureen
0 0
M
Martijn
30 januari 2019 om 19:19
Ik en mijn dochter van 16 stappen op in Utrecht. Groetjes, Martijn
0 0
T
Tessa
04 februari 2019 om 12:18
Ik en mijn dochter van 16 stappen op in Utrecht. Groetjes, Martijn Hoi Martijn, zitten wij dan samen in de bus? Als wij in Heerlen opstappen? Ik vraag me af hoe dat gaat.....ik hoop wel dat we nog ergens 3 plekjes naast elkaar, of in ieder geval voor/achter elkaar kunnen vinden, niet zoals in het vliegtuig naar Turkije afgelopen vakantie, dat mijn zoons 8 rijen achter mij zaten (gelukkig iets kunnen regelen, maar dat gaf wel extra stress)! Ik weet niet of jij al eerder met Estivant gereisd hebt? En wij zien elkaar dan wel in dezelfde periode in Porec? Groetjes, Tessa
0 0
N
Nancy
02 maart 2019 om 22:02
Mijn zoon van 15 en ik stappen ook in Utrecht in de bus naar Porec op 2 augustus voor een periode van 2 weken. Tessa, je krijgt de plaatsen toebedeeld. Van te voren is er een indeling gemaakt. Jullie zijn met zijn drieën, waarschijnlijk naast of achter elkaar. Je krijgt zeker geen plaatsen ergens in de bus. Maar gezellig, er zijn dus nu al meerdere kinderen van dezelfde leeftijd. Klinkt goed. Groetjes, Nancy
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd