W
Wendy
29 december 2021 om 19:36
Kroatië Eenoudervakantie Rovinj
Geboekt! Zin in! En toch ook wel een beetje spannend. Ik ga voor het eerst met m'n jongens vliegen (laatste keer is 9 jaar geleden), toch wel spannend voor ons alledrie. Zijn er meer mensen die 20 augustus naar Kroatië gaan met het vliegtuig? Groetjes, Wendy, Lars (nu 12, dan 13 jaar) en Jens (10 jaar).
6 reacties
A
Anne Marieke
26 januari 2022 om 14:06
Hoi Wendy! Ik heb net mijn vakantie geboekt, ook 20 augustus. Mijn zoons zijn dan 12 en 16. Wij gaan met de auto rijden. In Duitsland overnachten we dan. Tot dan!
2 0
W
Wendy
27 januari 2022 om 10:47
Hoi Anne Marieke! Wat stoer dat je zelf met de auto er naartoe gaat rijden! Ik durf dat hele eind niet te rijden, ook niet met een tussenstop. Vandaar met het vliegtuig. Heb er in ieder geval wel heel veel zin in, de jongens ook! Tot in augustus!
1 0
K
Kim
27 januari 2022 om 12:53
Hoi Wendy , De eerst keer dat zoon (14j) en ik meegaan met Estivant . Ook wij gaan naar Kroatie op 20 aug met het vliegtuig :-) We hebben wel al eerder gevlogen . Gr Kim
2 0
W
Wendy
29 januari 2022 om 08:31
Hoi Kim, Wij gaan ook voor het eerst met Estivant. Leuk dat jullie ook met het vliegtuig gaan! We zien elkaar dan vast wel op t vliegveld/in t vliegtuig. Nu nog ff een paar maandjes geduld. We hebben er wel veel zin in! Groetjes Wendy
1 0
A
Anne-Wytze
14 mei 2022 om 09:23
Hoi Wendy, Kim en Anne Marieke, wij Bibi 8, Twan 11, hebben net gehoord dat de laatste tent in Rovinj en vliegtickets bij Transavia nog beschikbaar zijn. Super! Wij verheugen ons er enorm op. De voorpret is begonnen. Tot in augustus. Hartelijke groeten Anne-Wytze, Twan en Bibi.
1 0
W
Wendy
18 mei 2022 om 22:35
Leuk Anne-Wytze! Dan zullen we elkaar mogelijk al op het vliegveld treffen! Veel plezier met de voorpret!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd