L
Laura
05 januari 2019 om 20:07
Oostenrijk Eenoudervakantie Niederau Zomer Zaterdag 3 augustus 2019
Hoi. Ik ga aankomende zomer met mijn 2 jongens van 9 en 12 jaar naar Niederau. Voor een week geboekt met aankomst op 3 augustus. Wie gaat er nog mee? groetjes Laura
9 reacties
A
Andrea
26 maart 2019 om 12:47
Hi Laura, ik heb een zoon van 8 en een dochter van 12. Wij zitten in dezelfde periode, ik ben heel benieuwd. Een vriendin van mij gaat ook met haar dochter van 14. Gezellig, tot dan! Groetjes Andrea
0 0
A
Afke
01 april 2019 om 19:17
Hi Laura en Andrea, ik heb zojuist ook geboekt voor deze periode. Ik kom met mijn drie jongens van 12, 10 en 6 jaar. Het is voor mij de eerste keer met Estivant, maar heb er wel al zin in! Tot dan!
0 0
L
Laura
01 april 2019 om 19:49
Hi Andrea en Afke, Gezellig en leuk dat de leeftijd van de kinderen overeenkomen. Gaan jullie vooraf of achteraf nog ergens anders heen of rijden jullie in 1x heen/terug? Ik zat te denken om een paar dagen Munchen vooraf te doen. Na de vakantie weet ik nog niet. Groetjes Laura
0 1
K
Kathleen
12 april 2019 om 13:25
Hallo, ik heb ook net geboekt voor Niederau van 3 tot en met 10 augustus. Voor ons is het de eerste keer! Wij komen uit België (Leuven) en ik breng mijn dochter van 13 (dan 14) mee! groetjes, Kathleen
0 0
D
Dieuwerke
17 april 2019 om 20:21
Hoi. Ik ga aankomende zomer met mijn 2 jongens van 9 en 12 jaar naar Niederau. Voor een week geboekt met aankomst op 3 augustus. Wie gaat er nog mee? groetjes Laura Hoi Laura, ik heb twee weken geboekt vanaf 27 juli, samen met mijn zoon van 15 en dochter van 12, oudste zoon blijft thuis! Hoop dat er nog wat meer gezinnen aanschuiven met oudere kinderen, vooral jongens ;)
0 0
H
Hans
01 juli 2019 om 06:20
Hoi, ik ben er vanaf 3 augustus samen met mijn dochter van 13jr ook een week bij. Het wordt voor ons de 2e keer dat we in de zomer naar Niederau gaan, wij zijn er ook al 3 keer geweest in de winter. Na die week gaan we nog 2 weken kamperen, ook met Estivant. we hebben er weer heel veel zin in. Groet Hans
0 0
M
Mariska
06 juli 2019 om 22:06
Hallo allemaal! Ik ga dit jaar voor de eerste keer écht alleen op vakantie met mijn twee kinderen; een jongen van 9 en een meisje van (dan bijna) 7. Wij komen uit het mooie Twente en ik ben voornemens om een "pitstop" (met de nadruk op pit van pitten :-)) te maken in Duitsland. Iemand van jullie nog een leuke tip voor een overnachtingsplek? Je weet wel; met van die mooie gebloemde gordijnen en eiken meubilair? :-) Ik hoor het graag! Groetjes Mariska
0 0
R
Rebecca
23 juli 2019 om 11:45
Hoi allemaal, wat leuk om alvast te lezen wie nog meer in dezelfde week op vakantie gaan. Ik kom met 2 jongens van 6 en 8. Het is onze eerste keer en gaan met de bus mee. Zijn er meer die ook met de bus gaan? Ik ben heel erg benieuwd. Groetjes Rebecca
0 0
F
Francien
27 juli 2023 om 14:08
Hallo allemaal, Wat leuk om te lezen wie er allemaal meegaan! Ik kom met mijn zoontje van 9. Ik rijd zelf en ga in 2 dagen ernaar toe rijden, maar we plakken er ook nog een aantal vakantie dagen aan vooraf. Dan lopen we onder andere twee dagen een huttentocht. Leuk om jullie 3 augustus te ontmoeten! Groetjes Francien
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd