J
Jerom
07 mei 2019 om 09:30
Oostenrijk Eenoudervakantie Niederau Zomer Zaterdag 13 juli 2019
Hoi hallo, Misschien vergis ik me (het is ook de eerste keer dat ik hier inlog), maar ik zag nog geen topic voor Niederau 13 juli - 20 juli. Bij deze dan. Ties (7) en Fien (5) hebben er zin in om naar Oostenrijk te gaan. Het is niet de eers
12 reacties
D
Dennis
13 mei 2019 om 15:28
Ik ga ook die week, zie jullie dan, groetjes
0 0
r
reinier
13 mei 2019 om 15:45
Keyon (dan 9) en ik komen ook op de 13e... En hebben interesse in carpolen (we hebben een auto, maar kunnen ook meerijden)
0 0
D
Dennis
14 mei 2019 om 10:06
Keyon (dan 9) en ik komen ook op de 13e... En hebben interesse in carpolen (we hebben een auto, maar kunnen ook meerijden) Mijn auto zit al vol, we zien jullie daar wel, groetjes
0 0
J
Jerom
16 mei 2019 om 16:14
Hallo allebei, Goed om alvast te zien wie er mee gaan. Keyon (dan 9) en ik komen ook op de 13e... En hebben interesse in carpolen (we hebben een auto, maar kunnen ook meerijden) Carpoulen kan een optie zijn. Maar wij moeten in ieder geval de laatste zaterdag heel vroeg terug, want de kinderen moeten dan weer met hun moeder door op vakantie. En ik weet nog niet of ik direct naar Oostenrijk rij, of via leuke tussenstops een of 2 dagen eerder. Groeten
0 0
A
Angela
21 mei 2019 om 20:46
Wij zijn er ook vanaf de 13e. Mijn dochter is bijna 4. We hebben er heel veel zin in :)
0 0
P
Paula
04 juni 2019 om 23:14
Hallo Niederau-gangers, Ook ik ga mee, met mijn zoon Simon (11 jaar). Is er misschien een mogelijkheid bij een van jullie om mee te reizen/te carpoolen? Mits het niet al teveel gedoe geeft natuurlijk. Wij wonen in Castricum, NH. Zijn er misschien meer mensen uit die provincie? Lieve groet! Paula
0 0
r
reinier
11 juni 2019 om 23:05
Hallo Niederau-gangers, Ook ik ga mee, met mijn zoon Simon (11 jaar). Is er misschien een mogelijkheid bij een van jullie om mee te reizen/te carpoolen? Mits het niet al teveel gedoe geeft natuurlijk. Wij wonen in Castricum, NH. Zijn er misschien meer mensen uit die provincie? Lieve groet! Paula ik heb je een berichtje gestuurd maar weet niet of dat aankomt of werkt Tja, ik rijd vanaf Breda (ik ben voor alles open, ook meerijden)....héél misschien wel een dag eerder vertrekken met tussenstop ik weet het is wat uit de buurt, maar als er niets anders is, is het misschien een optie voor je
0 0
P
Paula
14 juni 2019 om 23:26
ik heb je een berichtje gestuurd maar weet niet of dat aankomt of werkt Tja, ik rijd vanaf Breda (ik ben voor alles open, ook meerijden)....héél misschien wel een dag eerder vertrekken met tussenstop ik weet het is wat uit de buurt, maar als er niets anders is, is het misschien een optie voor je
0 0
P
Paula
14 juni 2019 om 23:30
Hallo Reinier, Dank Reinier ,! Dat is erg aardig van je. ik neem het in overweging....ook ivm NS en bagage. Misschien is het nét zo duur/handig om de hele rit maar met de trein te maken... Simon en ik blijven trouwens nog een week langer in Oostenrijk , maar wáár weet ik nog niet.... groetjes, Paula
0 0
r
reinier
16 juni 2019 om 13:57
Hallo Reinier, Dank Reinier ,! Dat is erg aardig van je. ik neem het in overweging....ook ivm NS en bagage. Misschien is het nét zo duur/handig om de hele rit maar met de trein te maken... Simon en ik blijven trouwens nog een week langer in Oostenrijk , maar wáár weet ik nog niet.... groetjes, Paula Kijk maar tegen die tijd...ik heb zelf ook naar met de trein gekeken, maar dat liep toch wel flink op uiteindelijk....
0 0
r
reinier
16 juni 2019 om 13:59
Hallo allebei, Goed om alvast te zien wie er mee gaan. Carpoulen kan een optie zijn. Maar wij moeten in ieder geval de laatste zaterdag heel vroeg terug, want de kinderen moeten dan weer met hun moeder door op vakantie. En ik weet nog niet of ik direct naar Oostenrijk rij, of via leuke tussenstops een of 2 dagen eerder. Groeten dat is voor ons minder ideaal. Keyon gaat de week ervoor op computerkamp...dus eerder kunnen we niet
0 0
P
Paula
23 juni 2019 om 19:18
Hoi Reinier, Ik denk dat ik toch graag met jullie wil meerijden. Kan ik jou eens bellen hierover? Dat vind ik wat prettiger communiceren dan via de chat... Mijn nummer is 06-24.50.38.79 Groetjes, Paula
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd