Meetingpoint Oostenrijk Eenoudervakantie Maria Alm Aankomst 25 februari 2023: Wie gaan er mee?
M
Mels
28 augustus 2022 om 20:45
Oostenrijk Eenoudervakantie Maria Alm
Hallo wintersporters, Lana (9), Timo (7) en ik gaan 25 februari 2023 met de eigen auto naar Maria Alm. De kinderen gaan op ski les. Ik ga met een snowboard mee op ski safari. Wij hebben er nu al heel veel zin in! Wie gaan er nog meer mee? Groetjes, Mels, Lana & Timo
6 reacties
C
Corinda
04 september 2022 om 21:19
Hi wintersporters :-), ik ga dan ook met mijn zoontje van 7. Hij gaat op skiles en ik heb me opgegeven voor de ski safari. Leuk! Wij gaan met de bus mee en hebben er ook al veel zin in. Groetjes Corinda en Micha
1 0
M
Marianne
16 november 2022 om 15:09
Hoi, ik ga met mijn dochtertje van 7 met de bus. Zij heeft skiles en ik ga zelf skien. Zijn er mensen die geen safari doen en samen willen skien? Groetjes Marianne en Giulietta
1 0
C
Chris
14 januari 2023 om 10:19
Ha, ik ga met mijn dochter van 1o (skiles) en zoon van 18 (snowboard) met eigen vervoer. Heb wat last van mijn knie, dus ga zelf wel skieen, wellicht niet hele/alle dagen. Ga even goed kijken hoe het er fysiek voor staat een week ervoor mbt meedoen met de skisafari. Groetjes Chris Navid en Nikki
1 0
M
Maartje
21 januari 2023 om 22:21
Hai allemaal, ik ga met mijn zoon van 9 en dochter van 7. Zij gaan beide op skiles. Ik ga skien. Ik ga niet mee met de skisafari en wil graag samen skien :-). Ik ga in 2 dagen rijden en ben nog op zoek naar goeie plek om te overnachten op de heenreis. Heeft iemand tips? groetjes, Maartje, Thomas en Nienke
1 1
E
Emmy
01 februari 2023 om 10:34
Aftellen is begonnen! Wij gaan alle 4 skiën. De jongens zijn 11 en 13 en dochter is 8. Zij gaan op skiles en ik weet nog niet of ik mee ga op Safari. Vorig jaar hadden we een super leuke groep waar we zelf mee zijn gaan skiën. Wij gaan weer met de bus dat is goed bevallen vorig jaar 2 dagen meer skiën!
1 1
J
Jessica
18 februari 2023 om 21:13
Hallo allemaal, het wordt steeds gezelliger hier. Ik ga samen met mijn zoon(7) en hij gaat van zondag tm dinsdag op skiles. Op deze dagen ga ik graag samen skieen met een groepje. Groet en tot de 25e. Zin in!!!!!
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd