E
Elleke
28 april 2022 om 15:47
Oostenrijk Eenoudervakantie Niederau Zomer
Hoi allemaal! Ik overweeg om deze zomer met mijn twee meiden van 5 en 3 jaar mee te gaan naar Oostenrijk. Lijkt me superleuk! Maar ik zie op tegen de lange autorit in mijn eentje met toch wel kleine kinderen. Ik zie dat er een rechtstreekse nachttrein is naar worgl. Dat lijkt me eigenlijk wel wat. Zijn er nog reizigers die dit overwegen of wel eens gedaan hebben? En zou ik een auto missen op bestemming?
6 reacties
E
Elleke
03 mei 2022 om 15:29
Ik heb de nachttrein inmiddels gereserveerd! Tip voor wie ook met de nachttrein wil: via oebb.at had ik goedkopere tickets en meer keuze (stoel/bed) dan via na international
0 0
E
Elisabeth
15 mei 2022 om 17:15
Hoi Elleke! Ik overweeg ook de nachttrein naar Worgl. Zit in dezelfde week als jij in Niederau ???? Ik heb wel mn twijfel over autoloos daar zijn, zou je een auto nodig hebben? En hoe doe jij het laatste stukje van Worgl naar Niederau? Met de taxi?
0 0
E
Elisabeth
15 mei 2022 om 19:24
Nou ik heb de site bekeken en mijn twijfels ook overboord gezet. Wij reizen dus ook per trein. Haha! Dank voor de tip. De heenreis met de slaaptrein. De slaapcoupes waren al vol, dus we gaan een dagje eerder, heb een hotel in Worgl geboekt voor de nacht van vrijdag op zaterdag. Dan zaterdagochtend met de taxi naar Niederau. De terugreis gaan we overdag reizen, rond 10.30u vertrek vanaf Worgl. We reizen van en naar Arnhem. Leuk!
0 0
E
Elleke
16 mei 2022 om 09:12
Leuk Elisabeth! We zitten er inderdaad in dezelfde week volgens mij :) Ik had dezelfde twijfel over autoloos zijn en heb daarover gemaild met de eigenaresse van het pension. Zij geeft aan dat dat over het algemeen geen probleem is. Ik had nog overwogen om een auto te huren ter plekke, maar kon weinig aanbod vinden. Er schijnt een autoverhuurbedrijf in het dorp te zijn. Mocht het echt nodig zijn, kan ik altijd daar nog een dagje of 2 een auto huren, maar wij gaan het gewoon zo proberen. Bij de activiteiten is vervoer inbegrepen begreep ik. Laatste stuk vanaf het station doen wij ofwel met de bus ofwel met de taxi (afhankelijk van hoeveel fut ik nog heb na de treinreis...). Tot binnenkort!
0 0
M
Martine
20 december 2022 om 23:48
Ik ben heel benieuwd hoe het jullie bevallen is met de trein en het 'autoloos' zijn daar!
0 0
N
Niesje
14 februari 2023 om 10:58
Ik zou ook graag weten hoe het jullie bevallen is zonder auto. Ik had nl contact met Estivant en zij geven aan dat het toch wel heel handig is om een auto bijdehand te hebben.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd