M
Marije
14 maart 2019 om 11:20
Turkije Eenoudervakantie Bitez Zaterdag 20 april 2019
Hallo! Ik ga met mij 2 dochters van 13 en 14 jaar oud een week naar Bitez in de periode van 20-27 april! Lekker vroeg dus! Wij gaan voor het eerst mee met een eenouder vakantie. Dus het concept is nieuw voor ons! Zijn er nog meer vakantiegangers
7 reacties
E
Ellen
22 maart 2019 om 20:34
Hoi Marije, Wij gaan dan ik voor de eerste keer! Ik ga samen met mijn dochter Lourdes van bijna 12 jaar, best wel spannend, maar ben blij om niet gelijk geconfronteerd te worden met allemaal "gelukkige" gezinnen want het is voor ons ook de eerste keer überhaupt dat wij alleen op vakantie gaan ;-) Vind het daarom ook wel handig gelijk te kunnen zien hoe de gemiddelde leeftijd van de kinderen is zodat je een beetje inzicht hebt of er eventueel wat aansluiting is. Ben nog nooit in Turkije geweest, maar dit lijkt me een héél leuk hotel op een heel mooie plek... Heb er zin in! Groetjes, Ellen
0 0
M
Marije
23 maart 2019 om 21:04
Hoi Ellen en Lourdes Gezellig dat jullie meegaan! Snap precies wat je bedoelt hoor! Zoeken naar een nieuw concept. Maar het gaat vast leuk worden! Turkije ook nieuw voor ons. Er waren niet veel andere opties id meivakantie hè! Wij hebben er veel zin in! Denk je aan het Turkse Visum? Heb het net besteld op internet. Tot snel! Groetjes Marije, Bente, Lieke
0 0
N
Nick
06 april 2019 om 08:47
Gezellig dat jullie hier al zijn. Wij zijn Cerinthe (10 jaar) en Nick (37 jaar) en wij hebben al reuze veel zin in de vakantie:-) Dit is voor ons onze eerste vakantie met zijn tweeën naar het buitenland. We zijn in nederland al wel twee keer met andere organisaties naar een éénoudervakantie geweest en daar waren we beide erg enthousiast over. Ik ben ook blij dat het een mooie grote groep is met veel kids rond dezelfde leeftijd. Dat moet wel een groot feest worden. Is het misschien een idee om op schiphol voor het boarden al vast kennis te maken? Nog bedankt voor de tip van het visum want daar had ik idd ook nog niet aan gedacht. Ik was al lang blij dat ik de id en het toestemmingsformulier voor mijn dochter had. Maar het visum komt nu hoop ik ook goed. Wij komen trouwens uit de achterhoek uit Westendorp en dat ligt in de buurt van Doetinchem en Lichtenvoorde. Veel gezellige vakantie groetjes.
0 0
M
Marije
06 april 2019 om 19:47
Gezellig dat jullie hier al zijn. Wij zijn Cerinthe (10 jaar) en Nick (37 jaar) en wij hebben al reuze veel zin in de vakantie:-) Dit is voor ons onze eerste vakantie met zijn tweeën naar het buitenland. We zijn in nederland al wel twee keer met andere organisaties naar een éénoudervakantie geweest en daar waren we beide erg enthousiast over. Ik ben ook blij dat het een mooie grote groep is met veel kids rond dezelfde leeftijd. Dat moet wel een groot feest worden. Is het misschien een idee om op schiphol voor het boarden al vast kennis te maken? Nog bedankt voor de tip van het visum want daar had ik idd ook nog niet aan gedacht. Ik was al lang blij dat ik de id en het toestemmingsformulier voor mijn dochter had. Maar het visum komt nu hoop ik ook goed. Wij komen trouwens uit de achterhoek uit Westendorp en dat ligt in de buurt van Doetinchem en Lichtenvoorde. Veel gezellige vakantie groetjes.
0 0
M
Marije
06 april 2019 om 20:02
Gezellig dat jullie hier al zijn. Wij zijn Cerinthe (10 jaar) en Nick (37 jaar) en wij hebben al reuze veel zin in de vakantie:-) Dit is voor ons onze eerste vakantie met zijn tweeën naar het buitenland. We zijn in nederland al wel twee keer met andere organisaties naar een éénoudervakantie geweest en daar waren we beide erg enthousiast over. Ik ben ook blij dat het een mooie grote groep is met veel kids rond dezelfde leeftijd. Dat moet wel een groot feest worden. Is het misschien een idee om op schiphol voor het boarden al vast kennis te maken? Nog bedankt voor de tip van het visum want daar had ik idd ook nog niet aan gedacht. Ik was al lang blij dat ik de id en het toestemmingsformulier voor mijn dochter had. Maar het visum komt nu hoop ik ook goed. Wij komen trouwens uit de achterhoek uit Westendorp en dat ligt in de buurt van Doetinchem en Lichtenvoorde. Veel gezellige vakantie groetjes. Hoi Nick en Cerinthe, Net per ongeluk een bericht zonder inhoud verzonden. Hier een nieuwe poging! Ja, ik vind het ook heel leuk dat er zo'n grote groep meegaat met veel kinderen. Ook fijn om te horen dat jullie al ervaring hebben met deze eenoudervakanties. En dat het goed is bevallen. Tot nu toe heb ik ook alleen maar positieve verhalen gehoord! Ikzelf en de meiden komen uit Utrecht. We gaan met de trein naar Schiphol. Zag wel dat wij met koningsnacht om 2.15 uur terugkomen op het vliegveld! Wordt ook feestje in de trein denk ik haha! Ja, ook ik heb de toestemmingsformulieren vd meiden binnen. Naast het visum niet onbelangrijk! Toch een aantal dingen die je wel goed op orde moet hebben anders ga je niet eens mee! :) De tijd gaat nu heel snel! Nog 2 weken en dan is het zover! Het lijkt ons heel leuk om iedereen te ontmoeten voor we het vliegtuig instappen. Hoe gaan we dat aanpakken? Groetjes Marije
0 0
W
William
07 april 2019 om 13:56
Hallo allemaal, Wij (William Joas) gaan vanuit Oosterhout NB naar Schiphol, we hebben in principe nog plaats voor meerijders. Stuur even pb bij interesse en anders gaan we elkaar zien op het vliegveld. Groetjes W&J
0 0
B
Brigitte
14 april 2019 om 13:47
Hallo allemaal, Dit is voor ons (Isa en Brigitte) de eerste keer dat we alleen/met z’n tweeën op vakantie gaan. Tot nu toe had Isa altijd gezelschap van haar 2 halfzusjes. Best spannend dus, ook voor haar. Ik ben daarom blij dat er genoeg leeftijdgenootjes voor Isa bij zijn. Van vrienden die eerder met Estivant op vakantie zijn geweest heb ik tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehoord, dus wij hebben er super veel zin in! Groetjes, Isa en Brigitte
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd