M
Marijn
06 december 2019 om 21:59
Oostenrijk Eenoudervakantie Mittersill Zaterdag 15 februari 2020
Wij zijn Robin (12 jaar) en Marijn (vader). We zijn fanatieke skiers met respectievelijk 5 jaar en 40 jaar ervaring :-). We komen uit Amsterdam en hebben er al heel veel zin in.
7 reacties
I
Ingrid
31 december 2019 om 11:58
Hi Martijn, wij (Joeri 15, Senne 13 en ik) gaan mee! We komen ook uit Amsterdam en gaan met de bus. Iets minder ervaring dan jullie, maar vast evenveel zin ;-)
0 0
E
Erik
17 januari 2020 om 14:23
Hi Marijn en Ingrid, wij (ik, Valerie en Julien) gaan ook mee, zeker fanatiek en laten we er een topweek van maken :-). Ik ga volgende week alvast even voorproeven haha, ook heel toevallig in Mittersill...en zal alvast wat leuke routes en plekjes verkennen.
0 0
17 januari 2020 om 19:16
0 0 Bewerk Verwijder
M
Marijn
08 februari 2020 om 23:24
Hi Erik, hoe was het in Mitersill? Hoeveel tijd ben je bezig om over te steken naar Kirchberg en weer terug?
0 0
E
Erik
09 februari 2020 om 23:17
Hi Marijn, ik heb vier dagen geskiet en elke dag wel wat anders, ik ben niet in kirchberg geweest... wildkogel is prachtig maar zal een lange rij staan in de ochtend. Maar overal zal het wel goed zijn. Komt nog een beetje sneeuw aan en dan wordt het wel wat warmer...maar komt allemaal goed :-)... Ik zie je in mittersill. ik ga vrijdagnacht rijden...ben er denk ik rond 16 uur...hoop ik haha...
0 0
E
Erik
09 februari 2020 om 23:17
Hi Marijn, ik heb vier dagen geskiet en elke dag wel wat anders, ik ben niet in kirchberg geweest... wildkogel is prachtig maar zal een lange rij staan in de ochtend. Maar overal zal het wel goed zijn. Komt nog een beetje sneeuw aan en dan wordt het wel wat warmer...maar komt allemaal goed :-)... Ik zie je in mittersill. ik ga vrijdagnacht rijden...ben er denk ik rond 16 uur...hoop ik haha...
0 0
E
Erik
09 februari 2020 om 23:17
Hi Marijn, ik heb vier dagen geskiet en elke dag wel wat anders, ik ben niet in kirchberg geweest... wildkogel is prachtig maar zal een lange rij staan in de ochtend. Maar overal zal het wel goed zijn. Komt nog een beetje sneeuw aan en dan wordt het wel wat warmer...maar komt allemaal goed :-)... Ik zie je in mittersill. ik ga vrijdagnacht rijden...ben er denk ik rond 16 uur...hoop ik haha...
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd