C
Cheryl
22 april 2023 om 21:08
Italië Eenoudervakantie Castagneto Carducci
Hallo, wij Cheryl 50, Emma 13 en Bastijn 11 gaan in de week van 29 juli op vakantie. Voor ons voor de eerste keer met Estivant. We gaan met de auto en doen dat rustig aan met waarschijnlijk twee overnachtingen. Een hele reis maar we hebben er veel zin in. Leuk om hier mede vakantievierders te ontmoeten
2 reacties
I
Iwan
08 mei 2023 om 17:00
Hallo Cheryl. Wat leuk en ook voor het eerst met Estivant net als ik met mijn 3 dochters. Wij gaan echter met de bus richting Castagnetto Carducci. Een hele beleving, want de meiden zijn niet eerder zo ver weg geweest, laat staan met de bus. Ze zijn dolenthousiast en zien er erg naar uit. Daar doen we het voor.
0 0
C
Cheryl
15 juni 2023 om 10:08
Hallo Iwan, Hier ook veel zin in de vakantie. De reis vind ik ook wel een dingetje en ik wissel tussen "groot avontuur" en " waar begin ik aan". We nemen er maar ruim de tijd voor dan komt het vast goed. Wel lekker om de auto te hebben voor de bagage, haha. Het voelt erg fijn om op de camping met een groep te zijn. Ik heb wel een aantal vakantie alleen met de kinderen doorgebracht maar juist nu ze ouder worden vliegen ze meer uit en zat ik ineens wel veel alleen voor de tent. Ik gun hun dat plezier maar mezelf ook dus dit lijkt me erg leuk samen. Dikke voorpret gewenst!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd