Meetingpoint Bus, auto of vliegtuig? Voor het 7e jaar met de auto op vakantie
M
Maaike
27 februari 2021 om 13:49
Bus, auto of vliegtuig?
We begonnen naar La Roche. Eerste vakantie alleen met de kids. Dus wilde niet ver weg. Maar de kids wilde perse naar het buitenland. Dan wordt het dus België. Heerlijke vakantie gehad. 2e jaar ietsje verder weg. Maar ik was laat met boeken dus ietsje verder weg werd veel verder weg. Li di Jesolo. 1.400 km! Whaaa. Met de kleine Ford Ka was dat geen optie. Via Snappcar en auto gehuurd. Een Volvo V70. geweldige auto en we kwamen zeer uitgerust uit. De jaren erna gewoon ook met de auto. De ene keer in 2 x rijden en den andere keer in 1x. Ik ben niet geschikt voor de bus. En vliegtuig vind ik ook niet handig, kun je veel te weinig meenemen. Dus auto het is. En met mijn twee fantastische reizigers is elke heen en terugreis geen straf.
1 reactie
M
Milla
27 april 2021 om 16:42
Hoi Maaike, ik ga dit jaar voor het eerst mee. Ik ga met de bus. Maar ook ik ben absoluut geen bus-mens. Maar ik vind het nogal spannend om mijn eentje met twee best wel drukke jongens een lange auto vakantie te doen. Heb jij jongens of meiden? Hoe oud zijn ze en wat voor soort kinderen zijn het?
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd