C
Cindy
19 juni 2020 om 23:47
Nederland Eenoudervakantie Veluwe Zaterdag 18 juli 2020
Hey, voor iedereen die dit allemaal al eens gedaan heeft, wat neem je (naast de bagage checklist) allemaal mee? Voor ons is het de eerste keer met Estivant en de eerste keer (alleen) op vakantie. Nou is de lijst een goede richtlijn, maar wat zijn dingen die ik echt niet moet vergeten of die gewoon leuk zijn om mee te nemen?! Elke tip helpt!! :)
4 reacties
C
Cynthia
02 juli 2020 om 19:20
voor mij is het ook de 1e keer. ik neem iig een ventilator en vliegenlamp, waslijn en vliegenmepper mee. verder denk ik nog aan keukendoeken en afwasmiddel, kan niet vinden of dit erbij zit.
0 0
C
Cindy
05 juli 2020 om 13:57
Afwasmiddel, zie daar had ik nog niet aan gedacht..
0 0
G
Geert
27 mei 2021 om 15:00
Hoi ik ben Geert. Dit wordt mijn derde keer. Er zit letterlijk alles al in je tent. gasstel, ijskast, afwasmiddel, lucifers, potten pannen en vergiet. Afwas teil etc. Er is ook een grote bak om je boodschappen muisvrij te bewaren. Dus aan heel veel is gedacht. Je hoeft alleen maar eten en drinken mee te nemen. En de kleren die je aan hebt. Ik pak onze kleren in van die grote platte ikea bakken, die schuif je zo onder het bed. Dat kan natuurlijk ook met een weekend tas. Maar als het een natte week wordt is een bak toch fijner. Heb je een laken pakket genomen? Dat maakt wel uit in wat je mee neemt. Ik neem zelf slaapzakken en lakenzakken mee. Voor warm en koud weer. Andere mensen zie ik gewoon de dekbedden van thuis uit de auto halen. Alles kan zeg maar. Ik weet dat ik drie jaar geleden in duitsland wel veel lol had van mijn emmer. (handwas/refill voor watergevecht) Dus mijn emmer gaat weer mee. Speelgoed! Wij nemen starwars zwaarden mee en ridderschilden. Andere kinderen vaak een bal. Als je maar lekker kan spelen met nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. tot dan, Geert
0 0
G
Geert
27 mei 2021 om 15:01
ja waslijn!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd