M
Manon
03 maart 2020 om 08:41
Nederland Eenoudervakantie Veluwe Zaterdag 25 juli 2020
Leuk en spannend! Zojuist deze vakantie geboekt samen met mijn dochter van 6! We hebben er zin in en ook wij zijn benieuwd. Voor ons de 1e keer.
5 reacties
N
Nancy
11 april 2020 om 21:36
Leuk Manon. Voor mij ook eerste keer. En ook nog niet heel lang alleen. Ik kom met Stan van 7 en Ties van 4, Ties heeft syndroom van Down.
1 0
M
Manon
18 april 2020 om 15:34
Hoi Nancy, leuk! Ik werk met mensen en kinderen met een beperking. Heb wat downers op muziekles ;)
1 0
R
Robbert
10 mei 2020 om 08:35
Hi Manon en Nancy, haha en voor mij ook de eerste keer! Heb 2 jongens van 11 en 9. En heb vrijwilligerswerk gedaan met mensen met een beperking, wat een toeval en wat leuk!
2 1
M
Monique
24 mei 2020 om 11:06
Hey hoi. Al een tijdje niet ingelogd. Maar WoW wat gaan er al veel mensen heen in de week dat wij komen, volle bak leuk!!! Ty en chase hebben er al heel veel zin in(ik uiteraard ook) Laat de zon maar komen, en hopen op een onvergetelijk week. Komen jullie allemaal een beetje uit de buurt van de Veluwe? Blijven jullie een week? Of 2? Wij staan er 1 week, komen uit de buurt van Zwolle. Dus voor ons redelijk dichtbij, maar dat mag de pret niet drukken. Groetjes monique
2 1
J
Jessica
25 mei 2020 om 19:54
Volgens mij gaat het een gezellige boel worden! Leuk hoor! Wij blijven ook een week en komen uit zeeland!
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd