M
Marlous
09 januari 2020 om 08:26
Slovenië Eenoudervakantie Bled Zaterdag 18 juli 2020
Hallo mede vakantiegangers, ik ga voor het eerst mee met mijn zoon van 12 (in de bus wordt hij 13). Heel spannend. Wie gaan er nog meer op deze reis?
8 reacties
C
Conny
28 januari 2020 om 08:58
Hallo Marlous , Mijn naam is Conny en ga ook voor het eerst met mijn twee kinderen , zoontje van 13 jaar en dochter van 15 jaar mee. Zeker spannend maar nu al super veel zin in .
1 3
H
Helga
02 juni 2020 om 19:17
Hi marlous... Ik ga pas 8 Aug want Denemarken gaat niet door.. Snik... See you at work ????????
1 1
M
Marcel
10 juni 2020 om 10:49
Hallo Bled gangers, Ik ga met mijn zoontje van 12 (Mirko) twee weken van 11 tot en met 25 junli. Vor het eerst lang samen weg. Wij gaan met de auto. Zijn er meer mensen die rond die tjd met de auto rijden? Vakantie boekjes, site visit Slovenie en een werkstuk van mijn zoontje over Slovenie zijn goede inpiuty wat er allemaal te doen is. Al kan het zo maar dat de camping zo leuk is dat we niet verder komen dan het meertje ;-)
1 0
M
Mirjam
04 juli 2020 om 23:26
Hoi Marlous, veel jongens van dezelfde leeftijd in deze reacties. Wij gaan voor de tweede keer naar Bled. Twee jaar geleden waren wij daar ook met Estivant. Dat is zo goed bevallen dat we nu twee weken hebben geboekt. Wij stappen in Amsterdam in de bus. Wij zijn Mirjam en Niels (12) en Tim (10).
1 2
C
Corine
06 juli 2020 om 12:27
Hallo allemaal, wij gaan voor het eerst mee met Estivant. Wij gaan met de bus en stappen in Utrecht op. Wij zijn Corine, Bram(19), Thijs (16) en Maartje (14)
1 2
M
Mirjam
15 juli 2020 om 21:43
Goedenavond! Gezellig om jullie vrijdag in de bus te zien. Wij zijn twee jaar geleden naar Bled geweest en toen kwamen we 's ochtends heel vroeg aan (tegen zessen). Er stond een heerlijk ontbijtje voor ons klaar en er werd goed voor ons gezorgd. Je kunt dan alleen nog niet de tent in, dus het is fijn om de spullen die je verwacht snel nodig te hebben, bij de hand te hebben. Misschien komen we nu wel later aan doordat we vaker moeten stoppen, las ik.
0 0
M
Madeleine
16 juli 2020 om 16:11
Mochten jullie tips hebben voor mijn dochter van 10 jaar en mijzelf, graag! Het is onze eerste keer Estivant, eerste keer Bled en eerste keer busreis... Wij vertrekken over 2 weken.
0 0
M
Mirjam
23 juli 2020 om 12:00
Hoi Madeleine, het is hier fantastisch! Tips voor in de bus: * kleingeld voor de toiletten onderweg * Fleece dekentje oid. Ook handig als het 's nachts in de tent koud is * Ontbijt voor de zaterdagochtend mee voor als de bus vertraging heeft. Wij hebben een paar uur voor de Sloveense grens gestaan op zaterdagochtend vroeg Voor op de camping kan je alvast kijken op de site van Estivant welke activiteiten bij te boeken zijn en voor welke prijs zodat de voorpret al kan beginnen. Veel plezier!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd