I
Iris
17 juni 2020 om 10:45
Slovenië Eenoudervakantie Bled Zaterdag 1 augustus 2020
Ik benieuwd wie er met de bus mee gaan
5 reacties
J
Jitta
18 juni 2020 om 14:10
Wij! Ik kom met David (16) en Max (15). Zie wel wat op tegen het zo lang dragen van een mondkapje... Maar verder heel veel zin in! Groetjes en tot dan, Jitta
0 0
E
Eline
21 juni 2020 om 13:57
Wij ook , mijn zus Jeanette en ik en onze 2 zonen Devrim(17) en Ilhan(17). Dat mondkapje al die uren op is zeker wel een dingetje. Maar als het moet dan moet het. We hebben er heel veel zin in. Vorig jaar ook in Bled geweest en het is er zo mooi. Tot gauw en maar hopen dat het allemaal doorgaat.
1 1
D
Daphne
10 juli 2020 om 19:40
Toch maar met de bus! Ik heb een autorit nog overwogen, maar met de bus vind ik zelf relaxter. We hebben fijne stoffen mondkapjes, gemaakt door mijn tante, dus mijn zoon van 14, dochter van 12 en ik kunnen redelijk ademen onderweg ;-) . We zijn regelmatig met Estivant meegeweest (Rovinj (Kroatië), Elba, Zuid-Frankrijk) en tussendoor nog op eigen gelegenheid. Nu wilden de kinderen graag weer met eenoudergezinnen op pad! Ik heb zin in weer genieten van een prachtige plek en fijne mensen ontmoeten, al zullen we afstand moeten houden. Hoe dat dan moet met raften...???
1 1
M
Maartje
20 juli 2020 om 23:04
Mijn dochter van 13 Evi en ik gaan ook met de bus deze week naar Bled..Gezellig jullie daar te zien
1 0
T
Tessa
26 juli 2020 om 17:32
Wij (zoon Jurre 11) en ik gaan ook met de bus. Zien we jullie onderweg vast.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd