H
Helga
15 juli 2020 om 14:35
Slovenië Eenoudervakantie Bled Zaterdag 8 augustus 2020
Hi Bledders...op 7 aug lijkt het nog eng rustig in het mooie Bled...Nog iemand die gaat?Ik rij met de auto met zoon van 13.....we doen op ons gemakje de heen en terugreis...gehaktballen...eitjes..broodjes kaas in de auto....en rijden maar... Nou wellicht tot ziens..... Groetjes Helga &Bilal...
11 reacties
R
René
22 juli 2020 om 15:06
Hi Helga, ik kom ook met de auto, samen met mijn zoon Merlijn (12 jaar). Tot dan!
2 0
M
Marius
27 juli 2020 om 00:20
Hoi Helga en René, wij gaan met z'n 5-en naar Bled, Lineke, Jolieke, Sterre, Lenthe en Marius. Ik ben benieuwd hoe het daar is. Als het aan ons ligt gewoon gezellig! Ik wil in 1 keer met de auto rijden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. We hebben al meer vakanties met Estivant gedaan, waaronder Kroatië. Dus de rit komt wel goed. In ieder geval succes met de voorbereidingen en tot dan! Mvg, Marius
1 0
27 juli 2020 om 13:50
1 0 Bewerk Verwijder
N
Nikè
27 juli 2020 om 14:53
Mijn dochter (13) en ik komen ook. We zouden eigenlijk naar Kroatië gaan, maar ja... Ik heb met een beetje mazzel nog om kunnen boeken naar Bled. Volgens mij is het nog steeds vol. Ik houd alleen we in mijn achterhoofd dat ook dit op het laatste moment niet door kan gaan. Ik blijf duimen! Wij komen ook met de auto.
2 0
A
Arno
29 juli 2020 om 16:34
Hoi Allemaal, mijn kids (Eva 8, Sebas 10 en Jesse 14) en ik gaan morgen rijden met dus in ieder geval nog 1 tussenstopje ergens onderweg. We hebben er zin in! Arno
2 0
H
Helga
01 augustus 2020 om 10:55
Hi allemaal...ik twijfel beetje over hoe de heenreis aan te vliegen...of donderdag vertrek en 2maal ergens slapen of vrijdag gaan rijden en de reis in twee keer breken.. mat 1 overnachting...las dat er lange wachtrijen staan bij grens Slovenië vanwege corona healthy check..wat doen jullie en wellicht de telefoonnummers uitwisselen voor onderweg Slovenië groepje .???.heb nog nooit zover alleen gereden..best spannend 0:)..althans onder deze omstandigheden...maar wij hebben er veel zin.. Groetjes....
2 0
N
Nikè
01 augustus 2020 om 13:01
Hoi Helga, Het zal voornamelijk druk zijn voor de Karawankentunnel. Wij hebben daarom een hotel geboekt in Oostenrijk, niet ver voor de tunnel. Wij zullen op zaterdag proberen om zo vroeg mogelijk door deze tunnel te gaan. We zijn dan wel wat vroeg op de camping, maar liever dat, dan uren in de brandende zon, zonder airco in de auto. Groetjes, Nikè
1 0
B
Brigitte
01 augustus 2020 om 13:40
Hallo allemaal! Ik ga met mijn 2 dochters Bo & Sam, van 16 en 10 ook naar Bled op 7/8 met de bus. Hoop dat we er een leuke week van kunnen maken! Wij hebben er in ieder geval ook zin in! Groetjes, Brigitte
2 0
M
Marjolein
02 augustus 2020 om 00:45
Hallo allemaal! Ik kom met mijn zoon Beau (12) en dochter Zora (10) naar Bled. Wij vertrekken as woensdag al naar Oostenrijk en blijven daar tot en met zaterdag. Ik denk dat ik de tunnel pas eind van de middag ga nemen en daarmee de grootste drukte kan vermijden. We gaan het zien, we hebben er heel veel zin en kijken uit om jullie te mogen ontmoeten volgende week! Groetjes Marjolein
1 0
M
Marius
03 augustus 2020 om 11:10
Ik ga het via Passau/Graz/Maribor proberen. Ik vertrek in de nacht van vrijdag op zaterdag, en dan zien we wel hoe het gaat. Veel rijplezier alvast!
0 0
N
Nikè
07 augustus 2020 om 18:01
Wij zijn inmiddels een aardig eind op weg. We overnachten vandaag in Oostenrijk, dus ik zit nu heerlijk aan een wijntje. Morgen op ons gemak het laatste stukje. Tot morgen!
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd