B
Belinda
10 januari 2020 om 19:20
Kroatië Eenoudervakantie Rovinj Zaterdag 1 augustus 2020
Ik had eerst voor 8 augustus de de vakantie naar Rovinj geboekt maar inmiddels gewijzigd voor aankomst 1 augustus. Wij (dochter van 13 en ikzelf) hebben dit inclusief busreis geboekt echter ben ik nog aan het oriënteren om zelf te rijden? Zijn er meerdere die zelf rijden of eventueel willen carpoolen. Zijn er mensen die ervaring hebben met de busreis? Het lijkt mij niet fijn als je naar huis gaat, dat je dan pas in de avond vertrekt, terwijl je om 10 uur je tent al moet verlaten. Of zijn er andere ervaringen?
3 reacties
C
Carolien
16 januari 2020 om 01:59
Hallo Belinda, Wij (dochter van 13 en dochter van 15 en ik) komen ook op zaterdag 1 aug aan. Wij gaan lekker met de bus. Ik vind dat lekker onstpannen, gezellig en vaak gaat de reis best vlot. Wij gaan overigens 2 weken. Leuk om je daar te ontmoeten en miss dan wel al in de bus. Wij stappen in Amsterdam op. Tot ziens. Groet, Carolien
0 1
N
Nikè
10 juni 2020 om 10:21
Hoi Belinda, Wat leuk om je daar te gaan ontmoeten! Mijn dochter (13) en ik komen ook op 1 augustus voor 2 weken naar Rovinj. Wij zouden eerst naar Italië gaan, maar ik heb op de valreep nog omgeboekt. Wij zijn al een keer eerder in Rovinj geweest, toen zijn we zelf gereden. Dit jaar doen wij dat weer. Het is een hele trip, maar gelukkig vinden wij dat niet erg. Heb jij inmiddels al besloten hoe je gaat reizen? Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in. Rovinj is echt heel erg leuk! Groetjes, Nikè
0 3
M
Myrthe
17 juni 2020 om 00:11
Hoi! Isca (13), Selwyn (12) en ik komen ook aan op 1 augustus. Wij zijn met eigen vervoer en komen vanuit Bled in Slovenië, waar we vanaf 25 juli zijn. Het is een hele trip, maar ivm corona toch maar besloten niet in de bus te gaan... Carpoolen mag niet omdat je niet op hetzelfde adres woont en in de auto geen afstand kunt houden. Ik zie er wel wat tegenop om lang achter elkaar zelf te rijden, daarom gaan we op donderdag al weg uit Nederland om op zaterdag in Slovenië aan te komen. Lekker rustig aan!
1 2

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd