I
Ilse
20 februari 2020 om 17:38
Kroatië Eenoudervakantie Rovinj Zaterdag 15 augustus 2020
Wij gaan aankomende zomer naar Rovinj! We gaan met de bus en hebben er erg veel zin in. Zelf zie ik nog beetje op tegen de busreis..maar dat komt vast goed. Mijn dochters zijn 9 en 11 jaar. Het is onze 3de estivantvakantie..maar de eerste in het buitenland. ????
14 reacties
D
Daniella
26 februari 2020 om 14:59
Hoi Ilse, Ook wij gaan deze week naar Rovinj en ook met de bus! Wij vertrekken vanaf Utrecht, jullie ook? Het is onze eerste vakantie met Estivant en de busreis zie ik ook wel een klein beetje tegenop. Maar probeer de instelling van de vakantie is begonnen maar te hebben. Mijn zoon is 15 jaar en mijn dochter 12 jaar!
1 0
E
Eric
29 februari 2020 om 20:12
Hi Ilse & Daniella, leuk dat jullie ook naar Rovinj gaan deze week. Samen met dochters van 6 en 9 jaar ga ik dan ook voor het eerst met Estivant op vakantie. De busreis lijkt mij eigenlijk wel een feestje met zoveel kids. De afgelopen jaren zelf gereden naar Italië en Denemarken, maar vond dat toch best intensief. Met de bus voelt (in elk geval op voorhand) een stuk relaxter. Wij stappen ook in Utrecht op, dus zie je daar Daniella.
1 0
I
Ilse
04 maart 2020 om 22:15
Oh gezellig! Wij stappen in Eindhoven in. Ja het komt vast goed met de bus alle kids en ouders!
0 0
S
Sandra
29 mei 2020 om 17:18
Hoi Ilse, wij (Sandra Sven en Tyron) gaan ook! Het oorspronkelijke plan was Elba maar van de week om geboekt naar Kroatie. Wel even omschakelen maar nu veel zin! Wij stappen in Utrecht op de bus. Nu maar heel hard hopen dat het allemaal door gaat!
1 0
I
Ilse
11 juni 2020 om 11:43
Wat leuk! Ja het is idd even duimen nog. We hebben er zeker zin in maar voelt nu wel anders. Maar dat komt vast goed!
0 0
M
Marjolijn
17 juni 2020 om 21:07
Leuk! Wij komen ook! We gaan ook met de bus, maar zijn eerst een week in Slovenië en zullen daar dus bij jullie instappen. Mijn naam is Marjolijn en mijn dochter heet Liv en is 8 jaar. Wij hebben er zin in. Ik ken sowieso nog 3 ouders die ook gaan, die waren vorig jaar bij Idro meer. Belooft super gezellig te worden. Bijna aftellen
1 0
A
Anja
15 juli 2020 om 23:25
Wij gaan ook. Vandaag de laatste tent geboekt. Met een dochter van 14 en een zoon van 13. Het aftellen kan gaan beginnen. Wij stappen op in eindhoven
1 0
T
Tanja
22 juli 2020 om 12:34
Hallo allemaal, Ik zou 15 augustus voor 2 weken met mijn kinderen naar Rovinj gaan. Nu met code oranje lijkt me dat dat niet door kan gaan. Ik wil graag duidelijkheid krijgen maar Estivant heeft alleen geannuleerd tot en met 8 augustus. Voor 15 augustus is het dus nog onzeker. Hoe staan jullie hierin? Ik wil het liefst nu in Nederland blijven.
0 1
S
Sandra
22 juli 2020 om 14:57
Ha Tanja, ik heb inmiddels een optie genomen op de Ardennen België (alleen laatste week is nog plek). We kunnen helaas pas daadwerkelijk om boeken wanneer estivant alle reizen naar kroatie cancelt. Denk dat ik nu liever niet meer naar Kroatie wil, als het reisadvies weer geel is dan kan dat maar zo weer anders worden. Moet er echt niet aan denken dat je daar zit en dan weer voortijdig terug moet...of erger. Belgie is overigens ook een toename van corona, maar zeeland ook. En dat zijn de enige twee plekken waar ik n0g naar toe zou willen. Wat een tegenvaller he!
0 0
I
Ilse
22 juli 2020 om 20:04
Hoi Tanka en Sandra (en iedereen), Ik heb gister nog voordat we mail kregen.contact gezocht met Estivant en een optie genomen op Appelscha. Is niet wat we in gedachte hadden maar zo kunnen we toch nog op vakantie. Ook ik ga nu liever niet naar Kroatie (buitenland). Vandaag weer contact gehad en ze gaan hem nu voor mij omboeken. Jammer dat het in Kroatie noet door gaat, maar ik had al een onderbuik gevoel. Hopelijk kunnen we volgendjaar alsnog gaan. Succes allemaal!
0 0
I
Ilona
24 juli 2020 om 08:00
Hallo, Wij zouden ook 2 weken naar Rovinj gaan. Ik kon gewoon omboeken ondanks Rovinj voor ons idd nog niet geannuleerd is. Gisteren vertelde een medewerker dat ze begin volgende week een besluit nemen.. wij gaan nu de 22e naar de Ardennen. Maken we er daar maar iets leuks van! Groet Ilona
0 0
27 juli 2020 om 13:54
0 0 Bewerk Verwijder
K
Krista
01 augustus 2020 om 11:51
Het blijft nog even spannend. Ik zou as donderdag gaan rijden richting Kroatie en dan 2 weken bij Estivant. We zijn nog steeds hard aan het duimen dat het door gaat. We hebben er enorm veel zin in en andere opties zijn vooral volgeboekt of geboekt door ouders met jongere kinderen waardoor het voor mijn tieners minder leuk is. Hebben jullie al een plan B?
0 0
D
Daniella
03 augustus 2020 om 12:16
Hallo, ik zou ook 14 augustus 2 weken naar Rovinj gaan. Ik ga het reisadvies dus wel afwachten want er schijnt inderdaad praktisch niets aan de hand te zijn aan de kust. En dat het hele land naar oranje is gegaan is ook raar terwijl het in alle andere regionaal is. Ik denk dat als je je aan de regels houd en niet de drukke plekken opzoekt het net als in nederland of waar is. Heb inderdaad ook 2 tieners dus andere opties zijn waarschijnlijk niet zo leuk voor ze.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd